Klacht Media Markt: Niet leveren product

Ron Axt

Op 31 december heb ik namens mijn dochter melding gemaakt van het feit dat mijn dochter een bij u bestelde laptop (zie invoice) niet heeft ontvangen. Met de medewerkster van de KS is afgesproken, en dat is ook bevestigd door haar, dat er een onderzoek opgestart zou worden. Het onderzoek zou 5-10 werkdagen kunnen duren.

Mijn dochter heeft in de eerste twee weken van januari zowel telefonisch als via de mail contact met uw Klantenservice gehad. Dit om te informeren wat de status is.

Tot onze grote verbazing en irritatie blijkt uit uw mailbericht van 16 januari dat er nog geen onderzoek is opgestart en dat dat onderzoek nu wel opgestart zal worden. Ik vind het niet acceptabel dat mijn dochter, na een eerste fout van PostNL, nu weer moet wachten (tweede fout) omdat het onderzoek nog niet is opgestart, terwijl dat wel is aangekondigd. Ook constateren wij dat u vragen stelt die al eerder beantwoord zijn via de mail. Zo kan een onderzoeksprocedure heel lang duren. Ons vertrouwen in uw organisatie is daardoor echt afgenomen.

Ik verwacht van u dat u volgende week het onderzoek versneld af zal ronden en de uitkomst daarvan aan mijn dochter zal terugkoppelen. Zij heeft de laptop nodig in verband met haar studie, waarvan het tweede semester eind januari aanvangt.

Tot slot wil ik u erop wijzen dat ik u aansprakelijk zal stellen voor de schade en het ongemak m.b.t. deze situatie.

Het onderzoek snel afronden en geld teruggeven

Ook een klacht indienen over Media Markt?