Klacht Media Markt: niet leveren van besteld produkt

Klachtnummer
# 623653
Gebruiker
R.P. van Eyl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) een Iphone besteld en betaald via de webshop van Mediamarkt. Tot op heden is deze nog steeds niet geleverd.
Ik heb in die 11 weken 4x telefonisch contact met de klantenservice gehad en zo'n 20x elektronisch contact. Mediamarkt toonde zich telkens traag in haar reactie en bood bovendien geen oplossing die mij de bestelde smartphone zou opleveren. Een door mij ingediende klacht via Thuiswinkelwaarborg heeft Mediamarkt tot op heden niet tot ander gedrag gebracht.

Gewenste oplossing

1) alsnog leveren van de bestelde iPhone
2) compensatie voor door mij gemaakte kosten en geleden schade

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen