Klacht Media Markt: Niet leveren van product

Sduijn

Gister een samsung galaxy gear 2 neo besteld in het zwart. Product is voldoende op voorraad, dat in combinatie met de belofte "voor 22:00 uur besteld, morgen in huis" gelijk besteld aangezien ik hem dit weekend ook gelijk nodig heb. Nu, 1 dag later nog geen verzendbevestiging ontvangen. Gebeld met de webshop klantenservice die mij zegt dit even uit te zoeken. Vervolgens krijg ik te horen dat er een storing was afgelopen nacht waardoor de orders niet vandaag zijn verstuurd. gevraagd om annulering omdat ik hem vandaag nodig heb en hem zelf wil halen in de MM winkel. Dit kan dus niet... word maandag afgeleverd, heb een adres doorgegeven waar ik alleen vandaag ben en maandag niet, adres kan door KS niet aangepast worden. bestelling moet maandag dus geweigerd worden waarna het nog een aantal dagen duurt voor ik geld terug heb. wat betekend dat ik pas over ruim een week mijn product uberhaupt kan halen. ERG slechte service, niet eens mail ontvangen over storing met excuses.

Het product of mijn geld zo snel mogelijk terug. ik had hem dit weekend nodig en door het gestuntel bij de mediamarkt ben ik hier nu de dupe van.. Er word belooft de volgende dag te leveren, maar dit kan dus niet worden waargemaakt. Ook kan er niet worden geannuleerd terwijl de order pas over anderhalve dag word verstuurd.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Duijn ,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
    Sduijn
    Ik heb nu na anderhalve week nog niets van mediamarkt vernomen, erg slecht. Het product heb ik nu inmiddels wel thuis (week te laat), maar wil deze retourneren.
    Media Markt
    Geachte heer Duijn,
    Bedankt voor uw reactie. Onze excuses dat er op dit moment nog op geen enkele manier contact gelegd is. Wij zullen alsnog vandaag telefonsich contact met u leggen om uw klacht met u te bespreken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Andrea van Swieten
    Media Markt online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?