Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Niet leveren van product
Details
De klacht
Gister een samsung galaxy gear 2 neo besteld in het zwart. Product is voldoende op voorraad, dat in combinatie met de belofte "voor 22:00 uur besteld, morgen in huis" gelijk besteld aangezien ik hem dit weekend ook gelijk nodig heb. Nu, 1 dag later nog geen verzendbevestiging ontvangen. Gebeld met de webshop klantenservice die mij zegt dit even uit te zoeken. Vervolgens krijg ik te horen dat er een storing was afgelopen nacht waardoor de orders niet vandaag zijn verstuurd. gevraagd om annulering omdat ik hem vandaag nodig heb en hem zelf wil halen in de MM winkel. Dit kan dus niet... word maandag afgeleverd, heb een adres doorgegeven waar ik alleen vandaag ben en maandag niet, adres kan door KS niet aangepast worden. bestelling moet maandag dus geweigerd worden waarna het nog een aantal dagen duurt voor ik geld terug heb. wat betekend dat ik pas over ruim een week mijn product uberhaupt kan halen. ERG slechte service, niet eens mail ontvangen over storing met excuses.De oplossing
Het product of mijn geld zo snel mogelijk terug. ik had hem dit weekend nodig en door het gestuntel bij de mediamarkt ben ik hier nu de dupe van.. Er word belooft de volgende dag te leveren, maar dit kan dus niet worden waargemaakt. Ook kan er niet worden geannuleerd terwijl de order pas over anderhalve dag word verstuurd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.