Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: niet leveren voucher en niet reageren op vragen en klachten
Details
De klacht
Op 05-01-2013 kocht ik bij de webwinkel een Samsung tablet incl docking station.Voor de docking station zou ik binnen enkele weken een voucher ontvangen, welke ik bij samsung kon inleveren voor de betreffende dock.
Het tablet arriveerde volgens afspraak en is verder prima in orde. De voucher kwam echter niet.
Op 30-01- heb ik via de site gevraagd waar hij bleef. Hierop kwam geen reactie.
Op 10-02 heb ik hierover via de site een klachten formulier ingevuld . Ook hierop geen enkele reactie. Wel ontving ik op 12-02 het voucher voor de dock.
Bij de voucher stond vermeld dat deze uiterlijk 3 weken na aankoop moest worden ingestuurd om van de actie gebruik te kunnen maken. Ik ontving de voucher echter na 5 weken.
Op 12-02-2013 heb ik de voucher opgestuurd naar samsung.
Op 4 maart ontving ik bericht van samsung dat mijn voucher buiten deactie periode was ontvangen en dat ik dus geen docking station kreeg van Samsung.
Op 5 maart heb ik via de site hierover geklaagd, maar geen enkele reactie
De oplossing
Media markt legt uit waarom ze op geen enkele wijze op mijn vraag en klacht hebben gerageerd, en maakt zo mogelijk excuusMidia markt zorgt ervoor dat ik zo spoedig mogelijk het docking station in mijn bezit krijg
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.