Opgelost door Media Markt: niet leveren voucher en niet reageren op vragen en klachten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 23737
Gebruiker
Rien
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 05-01-2013 kocht ik bij de webwinkel een Samsung tablet incl docking station.
Voor de docking station zou ik binnen enkele weken een voucher ontvangen, welke ik bij samsung kon inleveren voor de betreffende dock.
Het tablet arriveerde volgens afspraak en is verder prima in orde. De voucher kwam echter niet.
Op 30-01- heb ik via de site gevraagd waar hij bleef. Hierop kwam geen reactie.
Op 10-02 heb ik hierover via de site een klachten formulier ingevuld . Ook hierop geen enkele reactie. Wel ontving ik op 12-02 het voucher voor de dock.
Bij de voucher stond vermeld dat deze uiterlijk 3 weken na aankoop moest worden ingestuurd om van de actie gebruik te kunnen maken. Ik ontving de voucher echter na 5 weken.
Op 12-02-2013 heb ik de voucher opgestuurd naar samsung.
Op 4 maart ontving ik bericht van samsung dat mijn voucher buiten deactie periode was ontvangen en dat ik dus geen docking station kreeg van Samsung.
Op 5 maart heb ik via de site hierover geklaagd, maar geen enkele reactie

De oplossing

Media markt legt uit waarom ze op geen enkele wijze op mijn vraag en klacht hebben gerageerd, en maakt zo mogelijk excuus
Midia markt zorgt ervoor dat ik zo spoedig mogelijk het docking station in mijn bezit krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Vis,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw klacht heb ik telefonisch contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen.Ook via deze weg bied ik onze excuses aan voor de vetraagde reactie op uw klacht. De besproken docking station wordt zo spoedig mogelijk uw kant opgestuurd.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Vis,Bedankt voor uw reactie.Zoals ik zojuist telefonisch met u heb besproken vermoed ik dat er een miscommunicatie is ontstaan over de afhandeling.De dockingstation wordt door een aktie van Samsung gratis aangeboden. Deze wordt daarom ook uitgeleverd door Samsung. Media Markt Online heeft vorige week bericht gegeven aan Samsung dat u aanspraak maakt op de dockingstation.Wij hebben daarom geen directe invloed op de levertijd, echter is deze gemiddeld 1 - 2 weken. Daarom verwachten wij dat u de dockingstation deze week ontvangt.Om te controleren of de dockingstation aan u geleverd is neem ik aanstaande vrijdag middag telefonisch contact met u op.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen