Klacht Media Markt: Niet na komen bezorging bestelling

Cornelis1969

Op zondag 10 augustus 2019 een bestelling geplaatst. Bij het artikel staat vermeld voor 23.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Het artikel is/was op voorraad.

Ook op de bevestiging staat vermeld, voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Het is alleen wachten op de verzend bevestiging van het product. En die komt niet.

Gebelt met klantenservice. Daar word je niet veel wijzer van.
Na ruim 15 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon kon inderdaad mijn bestelling terug vinden. Zag ook dat het product op voorraad is/was. En deelde vervolgens mee dat het bezorgd zou worden. Op de vraag wanneer, antwoord hoogte waarschijnlijk ergens deze week.

Dat dekt de term voor 23.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd niet.
Men is wel goed in het incasseren. Want dat doet men meteen. Andere winkels belasten je credit card pas op het mommen van verzending.
Bij media markt niet. Binnen is binnen. En dan kijken we wel eens wanneer het ons uit komt om het product te verzenden.

1. Dat men niet beloftes maakt die men niet kan nakomen.
2. Als men de beloftes niet kan na komen, dan de klant direct er van op de hoogte brengen.
3. Zolang de bestelling nog niet verzonden is, de gebruikte credit card ook niet belasten.
4. Personeel klanten service beter trainen.