Klacht Media Markt: Niet nagekomen met inleveren van product

Tugba

Ik heb 30 augustus 2016 bij de media markt osdorp een fornuis besteld een collega die yassine heet heeft mij toen geholpen met betellen via internet volgende dag heb ik gewacht naar mijn fornuis maar kreeg hem niet binnen ik heb media markt gebeld of het allemaal wel goed was ik kreeg te horen dat de ordenummer niet door was gelopen daarna heb ik nogmaals gebeld toen kreeg ik te horen dat ik 31 augustus rond 21:00 uur moest bellen hoelaat ik hem dus 1 septemder zou krijgen dat heb ik dus gedaan daarna kreeg ik weer een andere collega aan de lijn die kon de tijden niet zien en heeft mij gezecht dat ik 1 september in de ochtend weer terug moest bellen eigenlijk vind ik dit niet kunnen ik ben pas verhuisd en zit nu wel zonder fornuis ik heb bij media markt besteld omdat het zo snel is ik wil graag vergoed worden of een cadeaubon want dit vind ik niet fatsoenlijk.alvast bedankt Tugba kocabas bestelnummer:72103026 Maassluisstraat430/4hoog 1062gt

Een tegoed bon of cadeukaart

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw levering vertraagd is. Momenteel zijn wij bezig om in orde te krijgen dat uw bestelling bij uitzondering op de vierde verdieping geleverd gaat worden. Zodra hier meer over bekend is informeren wij u hier over.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?