Klacht Media Markt: Niet nakomen belofte

Klachtnummer
# 260071
Gebruiker
Balance
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dat vandaag bestellen en morgen leveren gaat niet op. Helaas weer wachten voor de zoceelste x

De oplossing

Doen wat ze beloven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet geleverd wordt. Om na te gaan wat hier de reden van is en wat we voor u kunnen betekenen willen wij u verzoeken om uw ordernummer door te geven. Zodra we deze ontvangen kunnen wij het een en ander nagaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Balance
    Datum
    Bestel nr.. 73508925 stond als op voorraad op de site.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    De televisie is inderdaad op online op voorraad, u heeft echter gekozen om deze af te halen in de winkel in plaats van hem thuis geleverd te krijgen. Indien u een product afhaalt en dat is in de winkel niet op voorraad, dan wordt er aangegeven dat u deze over 1 tot 2 dagen af kunt halen. De verwachting is dan ook dat de televisie morgen bij de vestiging geleverd wordt en af te halen is.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Balance
    Datum
    Echt ongelovelijk dit... Of er verschil in zit of hij thuis of bij een vestiging geleverd word. Mja we trekken toch aan het korste eind.

Ook een klacht indienen over Media Markt?