Klacht Media Markt: Niet nakomen van afspraak na betaling en geen contact.

Klachtnummer
# 348433
Gebruiker
Klant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Online een vriezer besteld met levertijd 4/7 werkdagen. Pas 3 dagen later een mail dat dit niet voorradig is, pas in week 6 weer. Dit was niet bekend bij de betaling. Daarbij is het godsonmogelijk om contact te krijgen, niet via telefoon en niet via sociale media.! Er wordt veel geld betaald voor een artikel maar vervolgens niets geleverd!

Gewenste oplossing

De vriezer leveren deze week!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen