Opgelost door Media Markt: Niet nakomen van de levertijden en slechte klantendienst door te lange wachttijden.

content Opgelost
Weaver

Tijdens de BTW dagen een vaatwasser besteld. Levertijd op de website 1 à 2 dagen. Vanwege de drukte zou het mogelijk een paar dagen langer kunnen duren. Op de bestelbon stond ineens "langer dan 2 weken levertijd". Na 31 minuten in de wacht te hebben gestaan, wist de medewerkster te vertellen dat de vaatwasser dezelfde week geleverd zou worden. Nadat donderdag nog steeds geen mail te hebben ontvangen over een bezorgdatum, maar weer eens de telefoon gepakt. Werkelijk waar, ik heb 45 minuten in de wacht gestaan!!!
Deze medewerker alleen te vertellen dat er meer dan 2 weken levertijd was (dat stond tenslotte op de bon). Ook wist hij te vertellen dat de levertijden niet correct waren op de site ivm de BTW dagen. Vandaag maar even gecheckt wat de huidige levertijd is op de site en daar staat gewoon 1 à 2dagen levertijd. De prijs was al wel weer de duurdere prijs. Dus een fout kon het niet zijn geweest.
Mediamarkt; slechte service en ik koop hier dus nooit meer!!!! Heb nu al spijt van de aankoop. Regelmatig bij Coolblue besteld en nog nooit problemen gehad. Dan maar iets meer betalen, maar dit nooit meer!!!

Zsm leveren van de bestelde vaatwasser en tegemoetkoming in de kosten van 1,5 uur in de wacht staan.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er onduidelijkheid is over de levering van de vaatwasser. Zoals telefonisch besproken heeft er tijdens de BTW dagen bij alle witgoed producten een levertijd van 1 tot 8 dagen gestaan. Uw bestelling staat momenteel klaar bij het magazijn en zal naar verwachting vandaag of morgen verzonden worden. Zodra uw bestelling verzonden wordt ontvangt u van ons een bevestiging. U zult door onze vervoerder geinformeerd worden over de tijd dat zij langs komen.

Excuses voor de verwarring.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Weaver

Beste mw Meijer, dank voor het telefoongesprek. Vandaag is het bestelde afgeleverd. Zoals aangegeven in het gesprek is het vreemd dat de goederen een levertijd hebben van meer dan 2 weken, terwijl de webshop voorraad 1 a 2 dagen aangaf (ook na de BTW dagen). Ik was er van bewust dat het evt langer zou kunnen gaan duren en had ik ook alle begrip voor. Eind goed, al goed.

Nu maar genieten van de vaatwasser.......

H. v Manen

Weaver

Ook een klacht indienen over Media Markt?