Klacht Media Markt: Niet naleven van de garantievoorwaarden op e-reader door Mediamarkt

Klachtnummer
# 76822
Gebruiker
Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31 juli 2014 heb ik een Pocketbook Aqua Darkblue Waterproof e-reader aangeschaft. Deze bleek ondeugdelijk te zijn en om deze reden is de e-reader op 20 augustus vrijwel nieuw en onbeschadigd ter reparatie aangeboden. Op 18 september bij het ophalen van de e-reader bleek deze niet gerepareerd te zijn met als reden bewijs van valschade in de rechter bovenhoek. Nu is het de e-reader nooit gevallen in de tijd dat ik hem in bezit had. en bij het inleveren was deze nog compleet schadevrij hetgeen bevestigd in in het ondertekenen van de reparatieopdracht.

De oplossing

Volledige teruggave van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Haan,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de reparatie van uw opdracht niet naar behoren is verlopen. Welgemeende excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht telefonisch met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.
    Van Media Markt Utrecht heb ik vernomen dat uw klacht inmiddels is opgelost door het omruilen van uw e-reader.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?