Klacht Media Markt: Niet normaal

Frank

Heb een AEG koffiezet apparaat gekocht van 120euro , na 2 weken maalde hij geen bonen meer dus terug en kreeg netjes een nieuwe maar deze begaf het na een week al.
Dus weer terug en aangegeven dat ik geen vertrouwen meer had in het merk AEG dus mischien een optie een ander merk te nemen. Maar dit was alleen mogelijk met bijbetaling van 17euro , ik stelde voor om deze duurde gewoon mee te nemen zonder bijbetaling . Maar de verkoper wou niet eens 17euro korting geven maar wel hetzelfde apparaat weer en een zakje bonen?!?!? Ik ben helemaal klaar met deze media markt op het eemplein te Amersfoort . Heb dus nu weer het zelfde apparaat meegenomen en nu weer stuk na een paar dagen. Ziek ben ik er van , ik heb hard gewerkt voor deze centen en heb niet eens een goed product ben gewoon verplicht om duurder te gaan.

Als oplossing een normaal goed werkend apparaat zonder bijbetaling dus niet als afdankertje een goedkopere .

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht

Vervelend te vernemen dat de koffiezet apparaten niet naar behoren werkte. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Amersfoort heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?