Klacht Media Markt: Niet ophalen van oude wasmachine

Ontevreden klant

Bij het leveren van de nieuwe wasmachine namen ze de oude niet mee. De oude was wel ontkoppeld maar bleek toch water in te zitten. Terwijl ik dacht dat dit niet het geval was. Ik zou volgens de chauffeur een sms hebben gekregen maar ik heb niets ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice kreeg ik te horen dat ze deze ook niet meer kwamen ophalen. Ik had niet voldaan aan de voorwaarden die ik volgens hun moest zoeken op de website. Andere voorwaarden die met de mail waren gekomen had ik doorgelezen maar hier was niets over vermeld. Dus nu wel betaald voor de service maar afgewimpeld met de mededeling dat ik niet voldaan heb. Er kan toch niet verwacht worden dat we alles compleet doorspitten bij het kopen van een wasmachine. Altijd erg tevreden geweest en meerdere dure apparaten gekocht bij mediamarkt maar zeer ontevreden over de gang van zaken.

Ophalen oude wasmachine zonder extra kosten en voorwaarden meesturen met mail bij bestelling in de toekomst. Andere voorwaarden worden ook mee gestuurd.

Media Markt
    Geachte heer Steeghs,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas is dit niet gelukt. Het is vervelend te vernemen dat uw oude wasmachine niet mee is genomen. Graag kom ik alsnog in contact met u om te kijken naar een oplossing. Ik verneem graag wanneer u telefonisch het best bereikbaar bent.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Geachte mv. Van Swieten,

U kunt ons dinsdag ochtend of woensdagochtend tot 13.00 bereiken.

R. Steeghs

Ontevreden klant
    Uiteindelijk is de oude wasmachine opgehaald maar met mijn reactie om duidelijke voorwaarden mee te sturen is niets gedaan. Je moet zelf op het site zoeken en dan nog staat het er erg minimaal omschreven. Volgens de omschrijving die er staat heb ik wel voldaan aan de voorwaarden. Ook werken ze bij het afhandelen van mijn klacht niet goed samen. Ik heb drie verschillende mails gehad van drie verschillende medewerkers. Waarom niet een iemand die het afhandeld.

Ontevreden klant

Ook een klacht indienen over Media Markt?