Opgelost door Media Markt: Niet oplossen manko levering van filter en luchtverdeler afzuigkap

Henk

Niet oplossen manko levering van filter en luchtverdeler afzuigkap.
Je koopt in mei via de Mediamarkt onder het kopje outlet een afzuigkap.
In de omschrijving staat slechts dat de doos is geopend. Bij ontvangst de doos geopend en de afzuigkap bekeken en prima, nieuw zoals gemeld. Je kijkt verder in de doos waar je een zak met bevestigingsmateriaal ziet, en handleiding. Vervolgens gaat de doos dicht in afwachting op verhuizing. Na ruim 2 maand wordt de doos opengemaakt en de kap in de keuken opgehangen. En bij het nalezen van de handleiding blijkt dat er buiten een pasring ook een fliter en luchtverdeler moet zijn. Hierop naar de klantenservice een mail gestuurd en de "verlate" manko.
De reacties tot nu toe zijn van; we gaan zoeken in magazijn, buiten (welk?) termijn manko melden, zeggen dat het niet bij de afzuigkap standaard hoort, tot het laatste dat ze er inhoudelijk niet meer op in willen gaan.

Ontbrekende onderdelen leveren; koolstoffilter en luchtverdeelkap.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw bestelling incompleet heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Henk
    Dank voor uw reactie. Op welk telefoonnummer bent u te bereiken?

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken heeft u inmiddels mijn telefoonnummer. Betreffende de missende onderdelen, wij gaan voor u in orde maken dat u deze gaat ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben stellen wij u hiervan op de hoogte.

Bedankt voor uw geduld.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Whirlpool gaat de onderdelen nasturen, graag ontvangen wij daarvoor nogmaals uw naam, adres en telefoonnummer. Daarnaast graag een akkoord om deze informatie met Whirlpool te delen.

Indien u dat niet via een reactie op dit bericht wenst te delen kan dit uiteraard ook via de e-mail. U kunt dit sturen in een reactie op de laatste e-mail die u heeft ontvangen van contact@mediamarkt.nl

Wij vernemen graag van u.

Henk
    Dank voor de info. Adresgegevens zijn doorgegeven in afwachting op de te te leveren manko onderdelen.

Bedankt voor uw reactie.

Graag willen wij u verzoeken ons akkoord te geven om uw adresgegevens te delen met Whirlpool Nederland om de ontbrekende onderdelen na te sturen.

Wij vernemen graag van u.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

De onderdelen worden nagestuurd en zult u spoedig ontvangen. Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de afhandeling van uw klacht via klachtenkompas.

Henk
    Vandaag bericht ontvangen van de nieuwe bewoner van mijn vorig adres.. een deellevering van Indesit is gedaan de luchtverdeler is geleverd. Op de pakbon staat als notitie levering carbon filter 30 september. Het zit in de pijplijn! Graag adres nogmaals wijzigen naar huidig woonadres welke door zijn gegeven naar contact@mediamarkt.nl

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend te horen dat de onderdelen bij het verkeerde adres geleverd zijn. Kunt u aangeven wat de nieuwe bewoner van uw oude adres met de onderdelen gaat doen?

Wij hebben alvast de aanvraag gedaan om de onderdelen naar het goede adres te sturen.

Dank voor uw reactie.
    Heb de luchtverdeler kunnen ophalen bij de nieuwe bewoner.
    Kunnen de afzuigkap nu gaan gebruiken.
    Zie op de paklijst dat eind van deze maand het filter bij Indesit binnenkomt.

Bedankt voor uw reactie.

Wij zullen de fabrikant verzonden de filter naar het juiste adres te versturen. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de afhandeling.

De afhandeling is prima.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het prettig te vernemen dat u tevreden bent over de afhandeling. Graag willen wij u dan ook verzoeken de klacht af te sluiten.

Henk
    In afwachting en vertrouwen dat ook het filter wordt nageleverd.