Klacht Media Markt: Niet serieus genomen door klantenservice, uitbetaling retourneren koelkast ivm ontdekking deuk na uitpakken,

Klachtnummer
# 170825
Gebruiker
B.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 22 mei online een Liebherr koelkast van €1.099 besteld. Deze zou op maandag geleverd worden. Echter bleek dit te mooi om waar te zijn, terwijl mijn vriend vrij had genomen om de koelkast in ontvangst te nemen. Na wat telefoontjes bleek de fout bij Mediamarkt te liggen volgens PostNL, de koelkast zou de dag erna wel geleverd worden. Verzetten van de bezorg dag had geen nut, keuze bestond alleen uit maandag t/m vrijdag.
Afhalen was ook niet mogelijk, online en filiaal staan los van elkaar. Na veel gezeur uiteindelijk de koelkast toch maar de volgende dag laten leveren. Echter bleek bij uitpakken 's avonds een grote deuk in de zijkant te zitten.
Weer naar klantenservice gebeld, vervanging was er niet dus enige optie was retourneren en geld terugkrijgen. Koelkast kon gelukkig op zaterdag opgehaald worden. Echter tot op heden nog niet vernomen of deze is gearriveerd, telefoontjes naar de klantenservice leiden tot niets, niemand weet iets. En wordt niet serieus genomen.

De oplossing

Graag zo spoedig modelijkweten of de koelakst is aangekomen en geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

    Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    B.
    Datum
    Bedankt voor uw reactie,
    Gister hebben wij eindelijk bericht ontvangen van jullie klantenservice dat de koelkast is aangekomen en er wordt overgegaan op uitbetaling. Hopelijk ontvangen wij het geld voor het weekend. Bedankt voor uw reactie.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor u bericht.

    Onze excuses voor de vertraging. Fijn om te lezen dat u inmiddels geïnformeerd bent over uw koelkast.

    Van onze financiële afdeling hebben wij vernomen dat de uitbetaling is aangemaakt.

    Wij gaan er vanuit uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen