Klacht Media Markt: niet te vreden en aan het lijntje gehouden worden

jannie

Heb voor de 3de keer me nikon camera weg moeten brengen omdat et elke keer iets kapot aan is en das niey door het veel gebruik wand gebruik hem bijna nooit dames en heren achter de ballie spreken slecht Nederlands beweren een email gestuurt te hebben om de cam op te hallen nooit geen email binne gehad cam zou nu binnen 6dagen binnen zijn vrijdag geweest jonge zij. Maandag morgen ik net terug cam nog niet binne pas morgen vind dat je als een stuk stond behandeld woord in de media mark aan de bijelamdselaan totaal niet te spreken over het personeel vraag je wat snappen ze het niet of ze verstaan je niet geen ervaring in de producten die ze verkopen en legen de schuld bij een ander of je zelf dit is de laatste keer dat ik nog iets bij jullie koop mvg

In overleg

Media Markt
    Geachte mevrouw van Houten, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld, ik heb u helaas niet kunnen bereiken en heb een bericht op uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, mevr. F. Zandhuis
    Klantenservice Mediamarkt Nederland