Opgelost door Media Markt: Niet terugnemen van artikel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196559
Gebruiker
Hein1976
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ipod schuffle gekocht .bij thuiskomst was het niet de juiste .alles weer netjes ingepakt.
3 dagen later terug naar de winkel .bij de service balie vertelden ze me kan niet retour ivm dat het een datadrager was .
Dit is mij nooit gezegd.hij is ook nooit aangeloten geweest.

De oplossing

Retour en andere mp3 speler uitzoeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet de goede iPod heeft gekocht. Zoals telefonisch besproken stelt de wet koop is koop, zodra u een artikel afrekent is het wettelijk gezien van u. Omdat het kan zijn dat u te snel over bent gegaan tot aankoop hebben de meeste winkeliers retour voorwaarden opgesteld. Deze retour voorwaarden en uitzonderingen hier op mogen de winkeliers zelf bepalen.

    Media Markt heeft in haar voorwaarden opgenomen dat een product binnen 14 dagen retour mag indien deze onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend in de originele verpakking zit. Aangezien de iPod was uitgepakt voldoet uw product niet aan de retour voorwaarden.

    Echter omdat wij begrijpen dat het vervelend is dat het product niet bevalt en gezien het feit deze nog niet in gebruik is geweest hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Eindhoven met het verzoek hier naar te kijken. Zodra wij een reactie ontvangen van Media Markt Eindhoven informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Inmiddels is er door Media Markt Eindhoven telefonisch contact met u opgenomen. Er is met u afgesproken dat u het artikel, bij uitzondering, alsnog kunt retourneren in de vestiging.

    Indien uw klacht hiermee is opgelost vragen wij u deze klacht te sluiten.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Hein1976
    Datum
    prima voorstel gekregen en netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hein1976
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen