Opgelost door Media Markt: Niet terugnemen van artikel

# 196559
Hein1976

Ipod schuffle gekocht .bij thuiskomst was het niet de juiste .alles weer netjes ingepakt.
3 dagen later terug naar de winkel .bij de service balie vertelden ze me kan niet retour ivm dat het een datadrager was .
Dit is mij nooit gezegd.hij is ook nooit aangeloten geweest.

Retour en andere mp3 speler uitzoeken

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet de goede iPod heeft gekocht. Zoals telefonisch besproken stelt de wet koop is koop, zodra u een artikel afrekent is het wettelijk gezien van u. Omdat het kan zijn dat u te snel over bent gegaan tot aankoop hebben de meeste winkeliers retour voorwaarden opgesteld. Deze retour voorwaarden en uitzonderingen hier op mogen de winkeliers zelf bepalen.

Media Markt heeft in haar voorwaarden opgenomen dat een product binnen 14 dagen retour mag indien deze onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend in de originele verpakking zit. Aangezien de iPod was uitgepakt voldoet uw product niet aan de retour voorwaarden.

Echter omdat wij begrijpen dat het vervelend is dat het product niet bevalt en gezien het feit deze nog niet in gebruik is geweest hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Eindhoven met het verzoek hier naar te kijken. Zodra wij een reactie ontvangen van Media Markt Eindhoven informeren wij u hierover.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Inmiddels is er door Media Markt Eindhoven telefonisch contact met u opgenomen. Er is met u afgesproken dat u het artikel, bij uitzondering, alsnog kunt retourneren in de vestiging.

Indien uw klacht hiermee is opgelost vragen wij u deze klacht te sluiten.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Mw. A. van Swieten
    Media Markt Nederland
    Hein1976
    prima voorstel gekregen en netjes afgehandeld

Hein1976

Ook een klacht indienen over Media Markt?