Opgelost door Media Markt: Niet tevreden product

Evy

Op 14 februari 2015 heb ik bij de mediamarkt een laptop gekocht (hp pavillion ts 11) . Deze laptop voldoet niet aan de eisen. Internet is zeer traag . In de winkel heeft de medewerker niet vermeld dat de laptop zeer traag zou zijn.
Thuis heb ik mijn internet verbinding nagekeken en verschillende opties geprobeerd. Ook op een andere laptop en daar werkt de verbinding prima.
Ik heb mijn laptop nodig voor op school. Het probleem is dat ik bijvoorbeeld geen youtube kan gebruiken en een andere website tegelijkertijd open heb. De laptop hapert dan voordurend.

Ik heb deze laptop pas 2 dagen.

Graag zou ik een andere laptop willen uitzoeken bij de mediamarkt. Anders mijn geld terug.

Media Markt
    Beste mevrouw Schmitz,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Graag verneem ik van u bij welke Media Markt vestiging (plaats) u uw laptop heeft aangekocht zodat wij uw klacht met de betreffende vestiging kunnen doornemen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Evy
    Ik heb deze laptop gekocht in de media markt in roermond.
    Media Markt
    Beste mevrouw Schmitz, Bedankt voor uw reactie.Inmiddels heb ik contact opgenomen met Media Markt Roermond en uw klacht bij hen voorgelegd.Media Markt Roermond neemt uw klacht verder in behandeling en zal op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Evy
    dan wacht ik het contact met media markt Roermond af en hoop ik dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
    Evy
    Ik ben zelf naar de mediamarkt geweest in Roermond en heb met hun mijn klacht goed afgehandeld.
    Goede service gehad!
    goed afgehandeld

Evy

Ook een klacht indienen over Media Markt?