Opgelost door Media Markt: Niet voldaan aan leveringstermijn!

t.meeuwsen

Gisteren hebben we om 18 uur een wasmachine besteld bij mediamarkt. Eerst krijgen we een mail met ordernummer, daarna een mail dat er een technische storing is en daarna een opdrachtbevestiging. Fysiek is de bestelling dus ontvangen en kan de machine dus geleverd worden.
Niets is minder waar!

Omdat we geen levertijd konden vinden nam ik contact op met het 0800 nummer. Het contactcentrum werkt op geen enkele manier mee en verschuilt zich achter de technische storing. Alhoewel men de bestelling wel bevestigd kan men hem niet in de vrachtwagen zetten en leveren.
Ook kan ik mijn geld niet retour krijgen of de bestelling annuleren zodat ik elders een machine kan kopen. We worden nu dus gegijzeld door uw bedrijf!

Aangezien wij specifiek voor levering op de dag erna hadden besteld en ik hiervoor speciaal vrij heb genomen wil ik een tegemoetkoming in de extra te maken onkosten.

Media Markt
    Geachte heer Meeuwsen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft. Inmiddels is het product bij u afgeleverd. Wij zullen u uit coulance een cadeaukaart doen toekomen voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    t.meeuwsen
    Uiteindelijk toch nog snel afgehandeld.

t.meeuwsen

Ook een klacht indienen over Media Markt?