Opgelost door Media Markt: Niet voldaan aan leveringstermijn!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116515
Gebruiker
t.meeuwsen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren hebben we om 18 uur een wasmachine besteld bij mediamarkt. Eerst krijgen we een mail met ordernummer, daarna een mail dat er een technische storing is en daarna een opdrachtbevestiging. Fysiek is de bestelling dus ontvangen en kan de machine dus geleverd worden.
Niets is minder waar!

Omdat we geen levertijd konden vinden nam ik contact op met het 0800 nummer. Het contactcentrum werkt op geen enkele manier mee en verschuilt zich achter de technische storing. Alhoewel men de bestelling wel bevestigd kan men hem niet in de vrachtwagen zetten en leveren.
Ook kan ik mijn geld niet retour krijgen of de bestelling annuleren zodat ik elders een machine kan kopen. We worden nu dus gegijzeld door uw bedrijf!

De oplossing

Aangezien wij specifiek voor levering op de dag erna hadden besteld en ik hiervoor speciaal vrij heb genomen wil ik een tegemoetkoming in de extra te maken onkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Meeuwsen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft. Inmiddels is het product bij u afgeleverd. Wij zullen u uit coulance een cadeaukaart doen toekomen voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    t.meeuwsen
    Datum
    Uiteindelijk toch nog snel afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
t.meeuwsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen