Klacht Media Markt: Niet vooraf vermeldde kosten

mo

Bij het terugbrengen van een vastgelopen laptop (2 weken oud) werd verteld dat windows bleef vasthangen. Hier moest de medewerker een bepaald programma "overheen laten lopen" en daarbij konden gegevens verloren gaan. Geen bezwaar, backup aangemaakt. De volgende dag belde de medewerker dat de computer weer liep, dat hij hem nog een uur wilde laten lopen en ik hem dan kon ophalen en dat dit € 59,00 zou kosten. Hij stelde mij dus voor een voldongen feit! Bij het afhalen werd gezegd dat de medewerker mij twee had gebeld, één keer om een okay te krijgen, de tweede keer om te vertellen dat de laptop klaar was. (helaas zijn inkomende gesprekken door mijn provider niet te zien) Dit is pertinent niet waar. Ik ben maar één keer gebeld!!! Als ik de kosten niet zou betalen kreeg ik de laptop niet mee, dus heb ik onder bezwaar (ook op schrift) betaald!

Ik heb onder (schriftelijk bezwaar) de rekening á € 59,00 voldaan en wil deze kosten terug ontvangen.

mo
    De klacht is nog niet afgehandeld maar kreeg reeds na 5 minuten telefoon voor meer informatie en dat de klacht zsm zal worden behandeld!!! Netjes!!!!
    Media Markt
    Beste mevrouw Pernot,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen.Zoals afgesproken leg ik uw klacht voor bij Media Markt Heerlen met het verzoek of zij uw klacht in behandeling willen nemen en contact met u willen opnemen om de klacht samen met u naar tevredenheid af te handelen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Heerlen uw klacht naar behoren afhandelt.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van de klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    mo
    Ben diezelfde dag gebeld voor iemand van filiaal, voorstel gedaan. Diezelfde avond nog langsgeweest, netjes tewoord gestaan door medewerker, deze vond toch dat er een dienst was verleend waar voor betaaldmoest worden. Uiteindelijk akkoord gegaan met gedeelte van gemaakte kosten. Van de €59,00 heb ik uiteindelijk €34, 00 retour gekregen. Dus toch nog € 25,00 betaald voor ongevraagde dienst! Niet 100% procent tevreden, maar ja, iets is beter dan niets!
    Media Markt
    Beste mevrouw Pernot, Bedankt voor uw bericht.Fijn om te vernemen dat uw klacht naar behoren is opgepakt en dat u er uit bent gekomen.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit natuurlijk graag. U mag uw vragen of opmerkingen e-mailen naar klantenservice@mediamarkt.nlMet vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?