Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Nieuw mobiel abonnement, aansluitkosten stonden nergens vermeld
Details
Klacht
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij MediaMarkt in Utrecht.Nergens stond vermeld dat er 30 euro aansluitkosten bijkwamen. Dit stond niet in de advertentie en ook niet in de contract-voorwaarden.
Ik kwam er achter toen dit bedrag werd afgeschreven van mijn rekening.
Op deze site zag ik deze klacht vaker voorbij komen. Deze zijn netjes afgehandeld door MediaMarkt. Ik heb geprobeerd te bellen met MediaMarkt, maar hun verwijzen naar Tele2. Dit klopt niet.
Graag wil ik de 30 euro terug.
Gewenste oplossing
De kosten van 30 euro terug of verrekenen met de facturen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.