Klacht Media Markt: Nieuw mobiel abonnement, aansluitkosten stonden nergens vermeld

Klachtnummer
# 58582
Gebruiker
Mustafa
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij MediaMarkt in Utrecht.
Nergens stond vermeld dat er 30 euro aansluitkosten bijkwamen. Dit stond niet in de advertentie en ook niet in de contract-voorwaarden.
Ik kwam er achter toen dit bedrag werd afgeschreven van mijn rekening.
Op deze site zag ik deze klacht vaker voorbij komen. Deze zijn netjes afgehandeld door MediaMarkt. Ik heb geprobeerd te bellen met MediaMarkt, maar hun verwijzen naar Tele2. Dit klopt niet.
Graag wil ik de 30 euro terug.

De oplossing

De kosten van 30 euro terug of verrekenen met de facturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Orham,Bedankt voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Utrecht. Uw klacht wordt door Media Markt Utrecht in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Utrecht. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Mustafa
    Datum
    Word van het kastje naar de muur gestuurd.
    Ik wacht nog steeds op een oplossing.
    Er is mij gezegd dat het mij mondeling verteld is over de 30 euro. Dit is niet waar en dan nog zou het bij de voorwaarden en in het contract moeten staan. Ik heb alles weer doorgelezen en nergens staat hier iets over te vinden. Als klant voel ik mij niet serieus genomen, Ik wil alsnog een oplossing: 30 euro verrekenen of terug. Ik wacht op jullie reactie.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Orham, Vervelend om te horen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is afgehandeld. Ik heb uw reactie voorgelegd aan Media Markt Utrecht en hen verzocht om nogmaals contact met u op te nemen. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Mustafa
    Datum
    Ze hebben nog geen contact opgenomen met mij.
    Dit duurt gaat al wel erg lang duren.
    Graag weer een reactie met oplossing
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Orham, Het spijt me te vernemen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Ik verzoek Media Markt Utrecht nogmaals om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Mustafa
    Datum
    hallo ,
    ik heb tot nu niets gehoort van medimarkt,
    ze hebben ook niet me gebeld ,
    ik vind waardeloos media markt .
    ik heb weinig kans 30,- terug te krijgen.
    wie weet ?
    graag wacht ik u reactie
    mvg , mustafa orhan
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Ik vind het zeer vervelend om van u te vernemen dat u aangeeft nog geen bericht te hebben mogen ontvangen inzake deze klacht.
    Na het lezen van uw melding heb ik direct contact opgenomen met mijn collega van de service afdeling van Media Markt Utrecht.Mijn collega van de service afdeling van Media Markt Utrecht zal vandaag of uiterlijk morgen inhoudelijk op deze klacht ingaan.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen