Klacht Media Markt: Nieuwe laptop dead by arrival

Klachtnummer
# 57333
Gebruiker
A.E
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,
Op 29 januari heb ik een gloednieuwe laptop gekocht via uw webshop. Deze laptop was de volgende dag in huis. Met volle enthousiasme heb ik me laptop aan gezet en het was meteen raak : laptop was tijdens me eerste gebruik uit het niets bevroren en het scherm was wazig. Ik dacht toen : "het is een nieuwe laptop, misschien moet de laptop eventjes zijn draai vinden". Was het maar zo, helaas gebeurde dit meerdere keren en heb ik besloten om even langs de mediamarkt te gaan. Daar hebben ze tegen me gezegd dat ik een systeemherstel moest uitvoeren. Het vastlopen/bevriezen ging door, ook na systeemherstel. Tussentijds waren me 14 dagen verstreken en kon ik me laptop niet meer ruilen. Toen heb ik HP gebeld en die kon mij een repair aanbieden. Verstuurd naar HP repair service. Moederbord werd vervangen. Maar, gisteren weer bevroren en scherm bleef wazig. Vandaag naar Mediamarkt Beijerlandselaan geweest. Weer opgestuurd, dit keer wel via Mediamarkt.

De oplossing

Ik hoop dat ik deze laptop kan omruilen voor een nieuwe en dat Mediamarkt zo snel mogelijk een oplossing vindt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Eser,Bedankt voor het melden van uw klacht.Erg vervelend te vernemen dat uw notebook nu voor de tweede maal defect is.Na het lezen van uw klacht heb ik contact opgenomen met Media Markt Beierlandselaan en heb ik de klacht met hen doorgenomen.Media Markt Beierlandselaan neemt uw klacht in behandeling en neemt spoedig contact met u op om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    A.E
    Datum
    Geachte heer Pakvis,Mediamarkt Beijerlandselaan heeft nog steeds geen contact opgenomen met mij om de klacht door te nemen. Met vriendelijke groet,A. Eser
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Eser, Van mijn collega bij Media Markt Beierlandselaan heb ik vernomen dat uw klacht inmiddels is opgelost. Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    A.E
    Datum
    De afhandeling is naar mijn wens afgedaan. Ik heb namelijk eerst een vervangende en daarna een nieuwe laptop gekregen. Goede service.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen