Klacht Media Markt: Nieuwe laptop functioneert niet

Yasmin

Laptop Acer aangeschaft op 18-06-15. Prijs: 499,-. Mediamarkt Assen op advies van verkoper aldaar. Vanaf 1e moment veel problemen. Na divers tel. contact laptop terug naar Mediamarkt op 30-06-15. Verzoek om vervanging werd afgewezen. Huiswaarts met reparatiebon. Na reparatie vertoonde laptop dezelfde kuren + meer ellende. Is niet bruikbaar. Veel tel. contact over levering andere probleemloze laptop. Op 21-08-15 weer naar Mediamarkt met verzoek om vervanging of terugbetaling aanschafwaarde. Niet gehonoreerd. Laptop is nu opgestuurd naar Acer voor reparatie.
Kortom: ik kan niet werken met mijn nieuwe laptop wegens defecten. Apparaat voldoet totaal niet aan mijn verwachting dat mag duidelijk zijn. Op de site van Mediamarkt lees ik: Verkoopgarantie: Als verkoper zijn wij wettelijk verplicht om producten te leveren die voldoen aan de verwachting van de consument.
Wanneer ik een nieuwe laptop koop bij Mediamarkt verwacht ik dat ik daar direct probleemloos mee kan werken.

Een andere goed functionerende laptop of mijn geld terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

Media Markt hoort u inderdaad een goed werkend product te leveren. Indien uw product tijdens gebruik toch onverhoopt gebreken vertoond dient u Media Markt in de gelegenheid te stellen om uw product weer in orde te stellen. Met deze reden is uw laptop aangeboden bij het geautoriseerde service center.

Media Markt Assen heeft contact met u opgenomen en de klacht telefonisch met u besproken.

Zodra er meer informatie beschikbaar is over uw laptop wordt u hierover geïnformeerd.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Yasmin
    Geachte heer Pakvis,

Opnieuw een zeer teleurstellend antwoord van Mediamarkt. Ik heb dus een nieuwe laptop gekocht die vanaf het eerste gebruik gebreken vertoond en nu voor de tweede keer in reparatie is. Eerst heet het een softwareprobleem en daarna werd het een hardwareprobleem genoemd. Hoe dan ook ik heb geen laptop terwijl ik een poos heb gespaard om een nieuwe laptop te kunnen kopen. Helaas bij Mediamarkt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?