Opgelost door Media Markt: Nieuwe laptop is sloom en luid, Mediamarkt zegt dat het zo hoort.

content Opgelost
CHorst

Ik heb woensdag 23.05.2018 de HP Pavilion 15CD023ND gekocht bij Mediamarkt Hoog catharijne en ben tegen problemen op gelopen.

De laptop is bij de kleinste inspanning (bijvoorbeeld een youtube filmpje) al luid en sloom, en dit houd aan tot ik alles sluit.
Zelfs na de updates blijft de laptop luid en sloom.
Op deze manier kan ik mijn werk er niet normaal op doen en ben ik er op vrijdag mee terug gegaan.

Na van service balie naar de reparatie center, vervolgens de smartbar en weer terug naar de reparatie center te zijn gestuurd had ik de laptop daar achtergelaten voor een DOA test.

Woensdag een bericht gehad dat hij klaar was en er volgens hun niks aan de hand was, dat het zo hoort. Dus donderdag de laptop weer opgehaald en getest, en dezelfde problemen zijn er nog steeds.

Dus ik heb de Mediamarkt gebeld, maar de reparatiecenter had het druk en zou terug bellen (wat niet gebeurd is).

Ik ben klaar met het feit dat ik steeds maar weer terug naar de winkel moet en met de reactie op het probleem heb ik het gevoel dat ik in de zeik word genomen.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want ik ben er gewoon klaar mee.

Dat ik de laptop terug kan brengen en ik mijn geld terug krijg.

CHorst
    Een nieuw laptop uitkiezen zou een mogelijkheid zijn, mits ik een laptop vind die geschikt is.
    CHorst
    Mediamarkt Utrecht heeft contact met me opgenomen en morgen (zaterdag) zal ik opnieuw gebeld worden om verder te praten over de problemen, na het gesprek zal ik weer een update plaatsen.
    CHorst
    Mediamarkt Utrecht heeft het netjes opgelost, kon de laptop terug brengen en een andere krijgen.
    Top opgelost.

CHorst
Laptop terugbrengen en andere uitkiezen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?