Opgelost door Media Markt: Nieuwe laptop is sloom en luid, Mediamarkt zegt dat het zo hoort.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 305920
Gebruiker
CHorst
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb woensdag 23.05.2018 de HP Pavilion 15CD023ND gekocht bij Mediamarkt Hoog catharijne en ben tegen problemen op gelopen.

De laptop is bij de kleinste inspanning (bijvoorbeeld een youtube filmpje) al luid en sloom, en dit houd aan tot ik alles sluit.
Zelfs na de updates blijft de laptop luid en sloom.
Op deze manier kan ik mijn werk er niet normaal op doen en ben ik er op vrijdag mee terug gegaan.

Na van service balie naar de reparatie center, vervolgens de smartbar en weer terug naar de reparatie center te zijn gestuurd had ik de laptop daar achtergelaten voor een DOA test.

Woensdag een bericht gehad dat hij klaar was en er volgens hun niks aan de hand was, dat het zo hoort. Dus donderdag de laptop weer opgehaald en getest, en dezelfde problemen zijn er nog steeds.

Dus ik heb de Mediamarkt gebeld, maar de reparatiecenter had het druk en zou terug bellen (wat niet gebeurd is).

Ik ben klaar met het feit dat ik steeds maar weer terug naar de winkel moet en met de reactie op het probleem heb ik het gevoel dat ik in de zeik word genomen.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want ik ben er gewoon klaar mee.

De oplossing

Dat ik de laptop terug kan brengen en ik mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    CHorst
    Datum
    Een nieuw laptop uitkiezen zou een mogelijkheid zijn, mits ik een laptop vind die geschikt is.
  2. Auteur
    CHorst
    Datum
    Mediamarkt Utrecht heeft contact met me opgenomen en morgen (zaterdag) zal ik opnieuw gebeld worden om verder te praten over de problemen, na het gesprek zal ik weer een update plaatsen.
  3. Auteur
    CHorst
    Datum
    Mediamarkt Utrecht heeft het netjes opgelost, kon de laptop terug brengen en een andere krijgen.
    Top opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CHorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laptop terugbrengen en andere uitkiezen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen