Klacht Media Markt: Nieuwe laptop voor de tweede keer defect

Klachtnummer
# 21119
Gebruiker
Annemiek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 13-12-'12 een PackardBell EasyNote gekocht bij Mediamarkt Groningen. Na 3 weken begon het beeld te trillen en na verloop van tijd werd het beeld wit waarna ik er niks meer mee kon. Op 02-1-'13 de laptop retour gebracht naar Mediamarkt. Volgende dag zou ik gebeld worden wat er mee aan de hand was. Is niet gebeurd. De laptop is pas op 08-1-'13 verzonden voor reparatie. Nadat ik er zelf achteraan moest bellen. (Mediamarkt Groningen is trouwens telefonisch erg slecht te bereiken.) Op 22-1-'13 was de laptop klaar. Dus 2 weken geen laptop gehad. Op 6-2-'13 laptop wederom naar Mediamarkt gebracht met dezelfde klacht. Wederom moet mijn laptop weer worden opgestuurd voor reparatie. Nu moet ik weer 15 werkdagen wachten totdat ik mijn,vrijwel nieuwe, laptop weer heb. Ook wacht ik nog steeds op een reparatiebon van de vorige keer die ze via de post zouden hebben. Tevens wordt er niet gereageerd op mijn klacht die ik via de website heb ingediend.

De oplossing

Het liefst zou ik mijn geld terug willen hebben. Plus een eventuele vergoeding voor telefoonkosten, benzinekosten, aangetekende brief, parkeerkosten en de uren die ik hieraan kwijt ben. Als dit alles niet mogelijk is, graag een nieuwe laptop, die het wel doet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Biesma,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw klacht heb ik deze doorgestuurd naar de afdelingleider service bij Media Markt Groningen.
    Media Markt Groningen neemt uw klacht verder in behandeling.Zodra er meer bekend is informeer ik u hierover.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Groningen.Zodra er meer bekend is informeer ik u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Annemiek
    Datum
    Geachte heer Pakvis, Als ik bij Mediamarkt Groningen naar behoren was behandeld, had ik me niet geroepen gevoeld om deze stap te ondernemen. Van Mediamarkt Groningen heb ik immers nooit een respons op mijn reacties of telefoontjes gehad. Het ziet er dus naar uit dat ik voor de tweede keer weer moet wachten totdat mijn laptop weer terug is. Dit is ook iets wat niet op de site van Mediamarkt vermeld staat. Ik had verwacht dat ik op een andere manier zou worden geholpen. Met vriendelijke groet, A
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Biesma,Bedankt voor uw reactie. Wij bij Media Markt Holding controleren de procedures en ondersteunen de vestigingen. Echter maken wij geen beslissingen voor de vestigingen. Inmiddels heeft Media Markt Groningen een passende oplossing voor uw klacht gevonden en wordt er vandaag telefonisch contact met u opgenomen om deze afhandeling met u door te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?