Klacht Media Markt: Nieuwe Macbook pro met schade

Klachtnummer
# 479691
Gebruiker
O.M. de Vries
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter had lang gespaard om voor haar opleiding een Macbook pro te kopen bij Mediamarkt. Bij thuiskomst bleek er een kras aan de buitenkant te zitten en bij openklappen een deuk naast het toetsenbord. Meteen foto gemaakt van schade zodat tijd van constatering vaststaat. Tussen aankoop en foto zit 18 minuten, incl. 12 min. reistijd. De volgende dag dacht ik even de laptop om te ruilen tegen een nieuwe zonder schade. Tot mijn schrik lag de schuld bij mij. Media markt kon het niet gedaan hebben (geseald gekocht) en Apple heeft strenge controle.... dus de klant heeft de schade veroorzaakt. Schande!! De service medewerkster zei "ik zie gebruikssporen dus u hebt de schade aanvaard". De Macbook is thuis open en meteen weer dicht gegaan. Bij navraag blijkt dat Mediamarkt schade niet kan verhalen bij Apple, daarom heeft de klant het maar gedaan. Lekkere klantenservice

De oplossing

Toegeven dat Macbook niet gebruikt is en mij een nieuwe schadevrije Macbook geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen