Klacht Media Markt: Nieuwe Macbook pro met schade

O.M. de Vries

Mijn dochter had lang gespaard om voor haar opleiding een Macbook pro te kopen bij Mediamarkt. Bij thuiskomst bleek er een kras aan de buitenkant te zitten en bij openklappen een deuk naast het toetsenbord. Meteen foto gemaakt van schade zodat tijd van constatering vaststaat. Tussen aankoop en foto zit 18 minuten, incl. 12 min. reistijd. De volgende dag dacht ik even de laptop om te ruilen tegen een nieuwe zonder schade. Tot mijn schrik lag de schuld bij mij. Media markt kon het niet gedaan hebben (geseald gekocht) en Apple heeft strenge controle.... dus de klant heeft de schade veroorzaakt. Schande!! De service medewerkster zei "ik zie gebruikssporen dus u hebt de schade aanvaard". De Macbook is thuis open en meteen weer dicht gegaan. Bij navraag blijkt dat Mediamarkt schade niet kan verhalen bij Apple, daarom heeft de klant het maar gedaan. Lekkere klantenservice

Toegeven dat Macbook niet gebruikt is en mij een nieuwe schadevrije Macbook geven.

Ook een klacht indienen over Media Markt?