Opgelost door Media Markt: nieuwe mobiel binnen 3 maanden 3 keer voor zelfde reparatie aaneboden, fout blijft

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95900
Gebruiker
Maschasmit
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 5 nov 2014 nieuwe mobie Motorola Moto G LTE gekocht bij Mediamarkt. Meteen fout geconstateerd, vanwege reis naar buitenland, mobiel pas op 10 dec 14 ter reparatie aan kunnen bieden. Fout: mobiel opent regelmatig zelfstandig meerdere apps (per seconde!). Na 3 weken mobiel terug, ´software opnieuw geinstalleerd, echter fout niet opgelost. 10 jan 2015 mobiel opnieuw aangeboden. Zou echt nu opgelost worden, zou bij erkende Motorola reparateur terecht komen. 29 jan weer opgehaald. weer behandeld als 'software fout', bij service Centrum Zesgoes. Fout echter nog hetzelfde.. Vandaag, 4 feb mobiel weer terug gebracht ter reparatie. Er werd mij meermalen verteld dat Zesgoes een erkende Mtorola reparateur zou zijn. Net met Motorola gebeld: Zesgoes is GEEN erkende Motorola service afdeling, dat is alleen Dynafix (Zuid Limburg). Ik eis nu dat mobiel bij naar Dynafix gestuurd wordt, voor een definitieve oplossing. Mediamarkt geeft geen thuis.

De oplossing

Gloednieuwe Motorola mobiel naar erkende Motorola reparateur Dynafix sturen, danwel erkennen dat het probleem een fabrieksfout is en nieuw toestel geven.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Smit,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon na herhaaldelijke controle nog niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Met zekerheid kan ik u melden dat Media Markt alle producten naar geautoriseerde service centra stuurt. Wij vinden het daarom zeer opmerkelijk dat u van Motorola heeft vernomen dat dit volgens hen niet zo is. Daarnaast heb ik uw klacht bij Media Markt Arnhem voorgelegd met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Arnhem uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Maschasmit
    Datum
    Beste Mevr. Pakvis,
    Mediamarkt heeft mijn mobiel naar het bedrijf ZES Goes gestuurd, Dit bedrijf is geen erkende Motorola reparateur, de enige erkende Motorola reparateur in NL is volgens Motorola het bedrijf Dynafix. Motorola heeft op basis van mijn IMEI gecheckt, en mijn mobiel is niet bij hun bekend. Ik ga er dan ook vanuit dat u er nu voor zorgt dat mijn mobiel nu wel bij Dynafix komt voor de reparatie, aangezien u aangeeft met erkende service centra te werken. Kunt u dat bevestigen?
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Smit,Bedankt voor uw bericht.Zojuist heb ik u gebeld om u aanvullende uitleg te geven over het geautoriseerde service center. Media Markt Arnhem volgt uw reparatie opdracht en houd u op de hoogte. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Maschasmit
    Datum
    Heb mijn mobiel onderhand alweer drie dagen terug, hj is nu wel bij de officiele Motorola reparateur geweest en er is een onderdeel vervangen... en de klacht is tot nu toe weggebleven! Ofwel ik ben blij dat het nu opgelost lijkt. Toch jammer dat het klachtenkompas en hoofdkantoor er aan te pas moesten komen, dit had makkelijker en sneller gekund.
  5. Auteur
    Maschasmit
    Datum
    Klacht is uiteindelijk middels Klachtenkompas en Mediamarkt hoofdkantoor goed afgehandeld. Jammer dat het niet meteen de eerste keer, via de lokale mediamarkt service, opgelost kon worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maschasmit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen