Klacht Media Markt: nieuwe telefoon niet goed geen nieuwe teledoon alleen reparatie

danielle

heb de 18de een telefoon gekocht en vanaf het gebruik krijg ik steeds te horen je val steeds weg en je brokkel heb het opgenomen en naar mediamarkt gegaan wat zeggen ze je krijg geen nieuwe toestel we stuuren hem op ter reparatie een hagel nieuwe telefoon van 610 euro vondt niet meer dan netjes als mediamarkt mij gewoon een nieuwe zal geven nu ben ik me geld kwijt en een telefoon wat niet werkt wil graag dat mediamarkt me een nieuw toestel geef en ook andere mensen waarschuwen voor de manier van werken van mediamarkt hoop dat ik hier wat van hoor mvg danielle

nieuw toestel of geld terug

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de telefoon niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Dordrecht geeft aan dat er een oplossing is gevonden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    danielle
    hoi mediamarkt vindt het geen passende oplossing het kost me 10% van de aankoop terwijl die gelijk al niet naar behoren werkte dus vindt niet dat mediamarkt goed gehandeld heeft gewoon het hele bedrag terug dat had netjes geweest als er nu als nog de 10% van het bedrag betaald ken worden dan ben ik wel tevreden maar geld verliezen op een splinternieuw produckt sorry maar dat vindt ik teleurstellend van mediamarkt ben anders gewent van mediamarkt in rotterdam kreeg je wel netjes je geld terug
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Media Markt Dordrecht geeft aan dat zij de opgegeven klacht niet konden constateren. In principe kan een product enkel geretourneerd worden als deze in originele staat en ongebruikt is (aan der hand van de algemene voorwaarden). Gezien uw toestel in gebruik is geweest voldeed deze niet aan de retour voorwaarden.

Desondanks is er een uitzondering gemaakt en is u de mogelijkheid geboden om het product te retourneren met 10% waardevermindering. Deze waardevermindering is gevraagd omdat het product niet voor de nieuwprijs kan worden verkocht en de persoonlijke data professioneel wordt verwijdert (wat ook kosten met zich mee brengt).

Wij kunnen begrijpen dat deze uitleg weinig van uw teleurstelling afneemt, echter hopen wij dat deze uitleg u de nodige opheldering heeft geboden.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    danielle
    heb zwart op wit bewijs dat hij niet goed was heb het opgenomen maar hij wilde niet eens luisteren en heb het toestel weer naar de fabrieksinstellingen terug gezet dus ben het totaal niet eens hoe mediamarkt werkt ze wilde niet luisteren naar het opgenomen gesprek

Ook een klacht indienen over Media Markt?