Klacht Media Markt: Nieuwe tv omruilen

Klachtnummer
# 122558
Gebruiker
Carla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tv gekocht maar wij vinden hem te groot en willen hem graag omruilen voor een kleiner en duurder model. De doos is open maar het product is alleen een paar uurtjes aan gezet om een kijk ervaring op te doen. Daarna de tv weer in de doos gedaan. Nu zeggen ze dat ruilen niet meer mogelijk is. Alles is binnen 14 dagen en met bon en factuur. Er is niets mis met de tv, alles is heel. Hij is voor onze huiskamer alleen te groot en willen daarom ruilen, ik krijg er ook hoofdpijn van omdat we er te dicht opzitten. En elke avond met hoofdpijn tv kijken wil natuurlijk niemand.

De oplossing

Wij willen de tv graag ruilen voor een andere tv, namelijk de Sony KDL-43W807C
Deze tv is iets duurder maar wij willen het verschil graag bijbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de televisie niet het juiste formaat bleek te zijn en retour niet mogelijk was.

    Media Markt Almere heeft contact met u opgenomen en afgesproken uw product om te willen ruilen als deze voldoet aan de algemene voorwaarden op de geopende doos na.

    U heeft aangeven morgen avond met de tv naar Media Markt Almere te komen.

    Wij vertrouwen erop dat Media Markt Almere uw klacht naar behoren afhandelt.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet over de uiteindelijke afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?