Klacht Media Markt: Nieuwe wasmachine gekocht, bleek tweedehands te zijn

Klachtnummer
# 382566
Gebruiker
J.B.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een wasmachine besteld bij de outlet, €15 extra betaald om hem naar boven te brengen. Bezorger kon de wasmachine niet naar boven brengen want hij was maar alleen, moesten maar contact met de mediamarkt opnemen. Dat gedaan zou ik een mailtje terugkrijgen voor compensatie, tot op de dag van vandaag niks meer van gehoord. De wasmachine samen met mijn dochter naar boven getild, daar uitgepakt bleek het gewoon een tweedehands apparaat! Er zaten resten wasmiddel en wasverzachter in en de letters zijn allemaal vervaagd, ook kwam er water uit de slang. Meteen weer opgebeld met Mediamarkt, deze zei hier van te schrikken en dat we het artikel konden retourneren maar dat we eerst nog een compensatievoorstel via de mail zouden krijgen. Tot vandaag niks gehoord, de wasmachine 1 keer gedraaid om te kijken of deze werkte en 1 keer met wasgoed erin. Weer contact opgenomen nu krijg ik geen compensatie omdat het normaal is dat ze daar tweedehands apparaten verkopen en omdat ik de machine 2 keer gedraaid heb. Iedere keer als ik contact zoek wordt ik gewoon genegeerd.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik een grote compensatie(€250) krijg of dat ik de wasmachine kan retourneren. Heb er €450 voor betaald en €15 extra voor het naar boven te brengen maar dit is niet gebeurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen