Opgelost door Media Markt: Nieuwe wasmachine werkt niet. Binnen twee weken nog niet opgelost.

SNijmeijer

15-4 nieuwe wasmachine van Indesit gekocht bij Mediamarkt, werkt niet. Alles geprobeerd volgens het boekje, klusbedrijf gebeld, lukt hun ook niet. Monteur Indesit komt op 26-4 langs. Na bijna twee uur vertrekt hij met de melding dat een onderdeel besteld moet worden. Niemand kan me vertellen hoe lang dat duurt, onderdeel moet uit Italie komen. Intussen zit ik twee weken met een gloednieuwe wasmachine en wijs Indesit voor een oplossing naar Mediamarkt als verkoper. Mediamarkt wijst naar Indesit, want die moeten repareren. Intussen ben ik vele telefoontjes met Indesit verder en hebben zowel het klusbedrijf als de makelaar waarvan wij huren contact met jullie gehad. Telefonisch en ter plekke, maar jullie willen het apparaat niet terugnemen en komen niet met een oplossing.

Ik wil dat deze wasmachine wordt weggehaald en een nieuw degelijk en werkende wasmachine wordt geleverd en aangesloten. Als dat niet kan of lukt wil ik het bedrag terug zodat ik ergens anders een andere wasmachine van een ander merk kan kopen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij weten bij welke vestiging u de wasmachine heeft aangeschaft.

Wilt u dit door middel van een bericht in deze klacht kenbaar maken zodat ik uw klacht bij de juist persoon kan voorleggen.

Wij vernemen graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Beste mevrouw F. Meijer,
    Mijn klacht is intussen afgehandeld door het filiaal van aankoop (Sontplein Groningen).
    Groet, Samantha Nijmeijer
    SNijmeijer
    Er is contact met mij opgenomen door het betreffende Mediamarkt filiaal. Ik heb bijbetaald voor een ander model wasmachine die afgelopen maandag geleverd is. De oude machine is weggehaald. De nieuwe machine werkt tot nu toe goed.

SNijmeijer

Ook een klacht indienen over Media Markt?