Klacht Media Markt: Nintendo Switch na 24 dan niet geleverd.

Klachtnummer
# 409891
Gebruiker
BoterPiano#983
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 november 2019 heb ik een Nintendo Switch besteld bij de Mediamarkt. Na heel veel bellen nu 17 dec. nog steeds niet geleverd. Eerst was de Nintendo switch niet voorradig. 4 dec was hij weer voorradig en volgens de klantenservice verzonden bij PostNL. Daar lag volgens hun het probleem. Volgens PostNL was hij 4 dec niet fysiek aangeboden. Dus weer mediamarkt gebeld. Vandaag 17 dec. wachten we nog steeds een reactie van de back Office van de mediamarkt want de klantenservice kan niks meer voor ons doen. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen want dan komen we onder aan de wachtlijst te staan en duurt te verwerking van de klachten alleen maar langer. Zo kun je echt niet met klanten omgaan.

De oplossing

De Nintendo Switch leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?