Klacht Media Markt: nog geen bestelling geleverd na 13 dagen en geen contact mogelijk

Inge

Nacht van 27/ 28 januari televisie besteld en betaald, 28 januari opdrachtbevestiging ontvangen. MM niet te bereiken, heb meerdere keren proberen te bellen, maar elke keer opgegeven na ong. 40 minuten. Mail gestuurd; daarop een geautomatiseerde mail terug ontvangen dat ik binnen 5 dagen iets zou horen; deze mail beantwoord met vragen en nu nog niks gehoord. Ik hang nu ook alweer 40 min. aan de telefoon!

Snelle levering van de tv, of in elk geval horen wanneer ik de tv kan verwachten; dus contact!

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken heb ik de eerder aangeboden televisie voor u doorgevoerd in het systeem. Deze zult u naar verwachting eind deze week ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    Inge
    Artikel was niet meer leverbaar, dus had geen keuze en heb een andere tv voor dezelfde prijs gekregen. Lijkt gunstig, maar ik was bij mijn bestelling afgegaan op de mogelijkheden en recensies van de bestelde tv en die waren erg goed. Moest nu eigenlijk overhaast beslissen zonder recensies en goed vergelijken van de mogelijkheden. Ben er nog steeds niet tevreden over dat ik zelf zoveel heb moeten nemen om contact/ een reactie van MM te krijgen!
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben u nooit aangegeven dat u direct akkoord diende te gaan met het alternatief. U heeft de mogelijkheid gekregen om eerst goed te bedenken of u hiermee akkoord zou gaan. Helaas kunnen wij achteraf niet meer voor u betekenen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?