Klacht Media Markt: Nog geen week oude mobiel vertoont een defect en klantenservice is niet eens in staat te reageren.

Ties

Gekozen voor MediaMarkt voor de aanschaf van mijn nieuwe mobiel, omdat het natuurlijk een bekende franchise is, dus verwachtte ik goede service. Een foute aanname, zo blijkt maar weer. Nadat de mobiel binnen drie dagen defect was geraakt tijdens het opladen, viel elke poging tot contact op dove oren bij de MediaMarkt. Na meer dan een week kreeg ik eindelijk een reactie, dat ik hem inderdaad op zou kunnen sturen, en dat hij dan of gerepareerd of vervangen zou worden. Na een halve week krijg ik echter een e-mail die me vertelt dat het bedrag teruggestort gaat worden: dat was dus NIET de bedoeling. Als ik dezelfde mobiel nieuw wil krijgen betaal ik inmiddels meer dan twintig euro extra, omdat ze de prijs opgehoogd hebben in de tussentijd. Inmiddels heb ik nog geen duidelijkheid over of ik het geld terugkrijg of een nieuwe mobiel, maar ondertussen betaal ik wel gewoon lekker mijn abonnement door natuurlijk: wachten is niet gratis mensen, kom op zeg! Als ik het geld nu gewoon al terug had gehad dan kon ik mooi ergens anders een mobiel kopen, want deze verschrikkelijke winkel ga ik nooit meer bezoeken.

Transparantie over de vervolgstappen: krijg ik nou een vervangende mobiel of krijg ik geld terug? Indien het laatste, wanneer dan? Verder verwacht ik inmiddels een tegemoetkoming voor gemaakte abonnementskosten. Ten slotte is een excuus over de slechte service op zijn plaats.