Opgelost door Media Markt: nokia lumia 630

petra

Nokia in feb 2015 gekocht, aantal keren naar mediamarkt teruggeweest voor klacht, telefoon deed het niet geen bereik, daarna 2 keer opgestuurd en zaterdag j.l. weer opgehaald en zondag vandaag dus weer geen bereik, telefoon niet bereikbaar en ook ik kan niet bellen of afsluiten.
kan hier nu niet eerder actie op genomen worden want na 3 keer opsturen zit ik waarschijnlijk nog met het probleem

Ik zou nu toch echt graag een andere telefoon(geen nokia lumia) meer willen kiezen desnoods met bijbetaling want de ergenis is hoog opgelopen nunik

Media Markt
    Geachte mevrouw Barbier,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Media Markt Rijswijk heeft inmiddels contact met u opgenomen en u een oplossing geboden.Wij zien graag uw reactie tegemoet over de afhandeling van de klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Goede oplossing

petra

Ook een klacht indienen over Media Markt?