Opgelost door Media Markt: nokia lumia 630

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109157
Gebruiker
petra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nokia in feb 2015 gekocht, aantal keren naar mediamarkt teruggeweest voor klacht, telefoon deed het niet geen bereik, daarna 2 keer opgestuurd en zaterdag j.l. weer opgehaald en zondag vandaag dus weer geen bereik, telefoon niet bereikbaar en ook ik kan niet bellen of afsluiten.
kan hier nu niet eerder actie op genomen worden want na 3 keer opsturen zit ik waarschijnlijk nog met het probleem

De oplossing

Ik zou nu toch echt graag een andere telefoon(geen nokia lumia) meer willen kiezen desnoods met bijbetaling want de ergenis is hoog opgelopen nunik

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Barbier,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Media Markt Rijswijk heeft inmiddels contact met u opgenomen en u een oplossing geboden.Wij zien graag uw reactie tegemoet over de afhandeling van de klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    petra
    Datum
    Goede oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen