Klacht Media Markt: Noor 22:00 besteld, morgen in huis is misleiding!

Klachtnummer
# 70499
Gebruiker
Klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat bij Mediamarkt de levertijd van een Miele Wasmachine en droogtrommel twee weken bedroeg heb ik besloten op aanraden van de Verkoper in Eindhoven dit per internet te doen. Daar blijken de gewenste apparaten op voorraad en wordt aangegeven de volgende dag te leveren. Om 15:06 op maandag de bestelling van bijna 2700 euro gedaan en direct betaald. Om 9:10 naar klantenservice gebeld met de vraag hoe laat geleverd zou worden. Ik moest wachten tot 12:00 op een bevestigingen email anders moest ik nog maar bellen. Klantenservice weer gebeld en Devina gaf aan niks voor me te kunnen doen, levering zou pas morgen plaatsvinden. Op mijn verzoek de oreer te cancelen omdat ik vandaag een wasmachine in huis wil kon ik alleen de bestelling aan de deur weigeren. En dan 5 − 7 dagen wachten voor het geld wordt teruggestort. Al met al is de leus: voor 22:00 besteld morgen in huis misleidend. In de lees verder rubriek staat dat het artikel ' vaak' de volgende dag wordt geleverd.

De oplossing

Vandaag volgens afspraak leveren of vandaag mijn geld terug op mijn rekening. En minimaal excuses voor het misleiden van de klant en vervolgens niet naar een oplossing zoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Melis,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen