Klacht Media Markt: Nummerbehoud is niet ingediend.

Klachtnummer
# 312805
Gebruiker
Woolrich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een toestel bij mediamarkt gekocht met een abonnement. Bij de aanvraag van het toestel heb ik aangegeven dat ik nummerbehoud wil hebben. Net voordat het nieuwe abonnement in zou moeten gaan, heb ik gebeld met mijn provider en die vertelde dat er niet eens een aanvraag is ingediend. Nu duurt het ruim 2 maanden voordat ik het nieuwe abonnement kan gebruiken. Ik moet nu een maand extra betalen voor me abonnement (met minder data) en het duurt een maand langer voordat ik een nieuw toestel kan aanschaffen.

De oplossing

Ik zou graag een compensatie willen hebben voor het wachten en de extra abonnement kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met het aanvragen van een abonnement.

    Graag vernemen wij in welke vestiging u deze abonnement aanvraag heeft ingediend.
    Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen