Klacht Media Markt: Nummerbehoud is niet ingediend.

Woolrich

Heb een toestel bij mediamarkt gekocht met een abonnement. Bij de aanvraag van het toestel heb ik aangegeven dat ik nummerbehoud wil hebben. Net voordat het nieuwe abonnement in zou moeten gaan, heb ik gebeld met mijn provider en die vertelde dat er niet eens een aanvraag is ingediend. Nu duurt het ruim 2 maanden voordat ik het nieuwe abonnement kan gebruiken. Ik moet nu een maand extra betalen voor me abonnement (met minder data) en het duurt een maand langer voordat ik een nieuw toestel kan aanschaffen.

Ik zou graag een compensatie willen hebben voor het wachten en de extra abonnement kosten.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met het aanvragen van een abonnement.

Graag vernemen wij in welke vestiging u deze abonnement aanvraag heeft ingediend.
    Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

M.Hoogendijk
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?