Klacht Media Markt: O

Sema

Goeden avond lieve mensen ik heb altijd via mediamarkt spullen gekocht was altijd tevreden maar dit laatste kaar met vrieskast ben ik zeer ontevreden ze hebben een beschadigd vrieskast bij me afgeleverk sinds 3 dagen ben ik bezig om oplossing te vinden maar ze liegen telkens ze zouden mij binnen 48 uur mailen hebben ze dua niet gedaan is hun eigen schuld en slordigheid. Ik kan nog steeds niet gebruik maken van me vrieskast als zei fout doen gebeurd niks als ik wat zeg is het wel fout mensen let graag op kijk gelijk naar de bestelling anders moeten jullie ook achter aan gaan ik bel ze paar keer iedere dag ik hoor iedere keer dat het in behandeling is ik zou het BINNEN 48 UUR HOREN

Met vriendelijke groeten

Ik wil met spoed antwoord

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt. Ik zie dat er deze ochtend contact met u is geweest. Wij hebben van u foto's van de schade mogen ontvangen en op basis van deze foto's is er een coulance per mail aan u aangeboden. U heeft aangegeven deze mail te gaan bekijken en deze te beantwoorden of u akkoord gaat met de coulance.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?