Klacht Media Markt: O

Klachtnummer
# 336593
Gebruiker
Sema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goeden avond lieve mensen ik heb altijd via mediamarkt spullen gekocht was altijd tevreden maar dit laatste kaar met vrieskast ben ik zeer ontevreden ze hebben een beschadigd vrieskast bij me afgeleverk sinds 3 dagen ben ik bezig om oplossing te vinden maar ze liegen telkens ze zouden mij binnen 48 uur mailen hebben ze dua niet gedaan is hun eigen schuld en slordigheid. Ik kan nog steeds niet gebruik maken van me vrieskast als zei fout doen gebeurd niks als ik wat zeg is het wel fout mensen let graag op kijk gelijk naar de bestelling anders moeten jullie ook achter aan gaan ik bel ze paar keer iedere dag ik hoor iedere keer dat het in behandeling is ik zou het BINNEN 48 UUR HOREN

Met vriendelijke groeten

De oplossing

Ik wil met spoed antwoord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt. Ik zie dat er deze ochtend contact met u is geweest. Wij hebben van u foto's van de schade mogen ontvangen en op basis van deze foto's is er een coulance per mail aan u aangeboden. U heeft aangegeven deze mail te gaan bekijken en deze te beantwoorden of u akkoord gaat met de coulance.

    Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen