Klacht Media Markt: oeps,, ja foutje !!!!

Klachtnummer
# 324660
Gebruiker
els
Datum
5 reacties

Details

Klacht

mijn vader kreeg een nieuwe telefoon,die kreeg hij dinsdag binnen, ik zou er dit weekend naar kijken om alles over te zetten, (op zijn leeftijd lukt dat niet meer). nu is hij toch van zijn aowtje naar de mediamarkt gegaan, heeft daar 35 euro uitgegeven, want wat voor hem belangrijk is, dat de adressen en de 280 foto's erin staan.(en ik kan me voorstellen dat als je iets nieuws hebt je het ook meteen wilt gebruiken). toen hij terugkwam kwam hij er achter dat zijn foto's er niet opstonden. ow die hadden ze per ongeluk gewist!!!!!!! ja sorry, hier heeft u de 35 euro terug, en een fijne dag verder, nu hebben die foto's hele dierbare herinneringen voor mijn vader, van hun laatste vakantie voordat hij vorig jaar zijn been verloor, maar ook voor het verwerkingsproces, omdat hier de foto's opstonden van alle 6 de operaties die hij in een half jaar gehad heeft.. en jullie doen dat dan even af met een sorry en met een lullige 35 euro teruggave,, SCHANDALIG, je weet niet wat je iemand aandoet. fijn hoor daarvoor ging hij juist naar jullie, want jullie hadden er verstand van. echt klasse van jullie hoe jullie daar prutsers weg zetten, die mijn vaders herinneringen hebben afgenomen. hoop dat jullie trots op jezelf zijn, dat jullie goedkope krachten neerzetten, die zulke fouten mogen maken voor 35 euro!!!!!

Gewenste oplossing

dat mijn vader een goede compensatie krijgt, al zou hij daarmee nooit meer zijn foto's terug krijgen, maar hoop wel dat het wat verdriet verzacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het heel vervelend om te vernemen dat het overzetten van de foto's en contacten van uw vaders oude telefoon niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor.

    Kunt u aangegeven in welke vestiging uw vader deze dienst uit heeft laten voeren? Wij zullen vervolgens contact met deze vestiging opnemen en uw klacht met hen bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    els
    Datum
    Beste, mijn vader heeft dit bij de media markt in Breda laten uitvoeren.
  3. Auteur
    els
    Datum
    Ik heb verder niks meer gehoord. Alleen nog verteld welke media markt het was
  4. Auteur
    els
    Datum
    Krijg ik nog een reactie? Dit is erg onbeschoft. Geeft dus aan hoe serieus de media markt met zijn klanten om gaan
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,


    Onze excuses voor de vertraagde reactie, Breda is inmiddels op de hoogte en u klacht is doorgezet.
    Wij zullen u spoedig voorzien van een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen