Klacht Media Markt: Omruilen droger

Klachtnummer
# 114414
Gebruiker
Yvonne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een condensdroger online besteld gelijk met mijn Wasmachine. Nu bevalt de droger absoluut niet na twee keer gebruikt te hebben. Telefonisch contact gehad en mag hem niet omruilen tegen een betere omdat hij gebruikt is. Ik heb wel binnen het retour termijn Gebeld.

De oplossing

Wil hem omruilen voor een uitgebreide programma op mijn droger zodat ik zeker weet dat de was droog is en ik het niet iedere keer moet controleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Ermen,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling.
    Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    .
  3. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ik wacht even af tot de monteur geweest is (27-8-2015)

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen