Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Omruilen Smartphone
Details
Klacht
Ik heb woensdag 12 augustus 2015 mijn abonnement verlengt bij Media Markt Den Bosch, ik heb daarbij een Samsung Galaxy S6 Edge genomen. Maar ik ben echter niet tevreden over deze telefoon en zou toch graag weer mijn gewende iPhone nemen. Maar er wordt mij nu verteld dat ik mijn toestel niet mag omruilen wegens de gegevens die er opstaan. Ik vind dat ik min telefoon gewoon binnen 14 dagen kunnen inruilen als ik er niet tevreden mee ben. Er wordt dus keihard gezegd dat het niet kan. Het leukste is, ik heb abonnement verlengt van Vodafone, mijn oude werkgever voor 3 jaar lang. En daar konden klanten wel gerust binnen 14 dagen omruilen, en het abonnement kan ook binnen 14v dagen aangepast worden met een wijziging- formulier. Nu moet Media Markt niet zeggen dat het niet kan. Ik wol terug naar mijn trouwe iPhone en Media Markt werkt niet mee.Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn telefoon willen omruilen met een iPhone 6 waar ik er gewend aan ben.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.