Klacht Media Markt: omruilen wasmachine

Tineke Wiersma

Vorige week vrijdag 11 december een klacht ingediend n.a.v. nieuwe maar kapotte wasmachine. Werd maandagochtend gebeld. Er zou toch een nieuwe wasmachine worden gebracht. Was allemaal heel vervelend.
Afgesproken dat dan vandaag zou gebeuren. De kapotte ophalen en een nieuwe plaatsen.
Echter: de kapotte is opgehaald maar geen nieuwe. Zit nu dus al 2 weken zonder machine.
Reden: storing. Ach mevrouw, is allemaal heel vervelend voor u.

Geld retour zoals afgesproken met Floortje Meijer

Geachte mevrouw Wiersma,

Zoals vanmiddag telefonisch besproken hebben wij momenteel last van een storing. Wij doen ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas weten wij momenteel niet wanneer dit opgelost zal zijn en kunnen wij hier dus ook geen uitspraken over doen. Zodra wij hier meer over weten zullen wij u zo spoedig mogelijk informeren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

Floortje Meijer
    Tineke Wiersma
    Zoals vanmiddag telefonisch met u afgesproken zou het geld terug gestort worden. Alleen kon u niet zeggen hoelang dit gaat duren vanwege storing. Aangezien ik nu elders moet zoeken om een nieuwe wasmachine hoop ik dat dat niet te lang duurt.
    Tineke Wiersma
    Zojuist 2 keer gebeld. Wil graag weten of de storing is verholpen.
    Gevraagd naar Mw. Floortje Meijer.
    Tot 2 keer toe wordt de verbinding verbroken.
    Nu al 2,5 week geen wasmachine.....
    Graag zo spoedig mogelijk een oplossing!
    Geachte mevrouw Wiersma,

Hartelijk dank voor uw reactie. De storing is inmiddels verhopen en de uitbetaling zal vandaag aangemaakt worden. Wij verwachten dan ook dat u het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening heeft.. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

Floortje Meijer
    Tineke Wiersma
    Zojuist de volgende e-mail ontvangen:

"Door een systeemtechnische storing hebben we uw bestelling niet tijdig kunnen verwerken waardoor uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Naar verwachting wordt uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen bij u geleverd."

Afgesproken is, dat het geld geretourneerd wordt; ik ga er dan ook van uit dat de e-mail niet klopt.
    Tineke Wiersma
    Denk je dat voornoemde storingsmail een gestandaardiseerde mail is; dat het mailtje waarschijnlijk niet klopt, maar nee hoor... Binnen enkele dagen een mail mogen ontvangen dat er een wasmachine bij het bezorgcentrum klaarstaat.

Ik heb de verzending nu tot 4 januari weten te vertragen, maar even voor de goede orde: Ik wil 'm niet ontvangen, de wasmachine kan wel weer teruggehaald worden. Er is duidelijk afgesproken dat het geld geretourneerd wordt!
    Tineke Wiersma
    Net gebeld met het servicecentrum en met Mirjam gesproken. Toezegging gekregen dat contact met het bezorgcentrum wordt opgenomen om de bezorging te verhinderen.

Daarnaast wederom de toezegging dat het geld binnen enkele dagen op de rekening staat. We wachten nog tot 29 december af, anders geven we het uit handen.
    Beste mevrouw Wiersma,

Graag bevestig ik u wat we zojuist telefonisch hebben besproken.

De uitbetaling van uw aankoopbedrag heb ik inmiddels in orde gemaakt. U zult dit bedrag dan ook binnen een tot twee werkdagen op uw rekening bijgeschreven krijgen. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de wasmachine niet aan u verzonden zal worden.

Omdat we de situatie erg vervelend vinden bieden we u graag nogmaals onze excuses aan.

Charlena Kastelijn
    Tineke Wiersma
    Jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren voor het is afgehandeld. Jammer dat de beloofde afspraak van 22 december dat uitbetaling zal worden aangemaakt, op 28 december niet gebeurt blijkt te zijn. Jammer, al die loze beloftes. Ben blij dat het geld nu eindelijk weer op onze rekening staat. Dit was eens maar nooit weer. Ik heb er geen goed woord voor over, wat de service betreft!

Tineke Wiersma

Ook een klacht indienen over Media Markt?