Opgelost door Media Markt: Omruilen

Carina

Donderdag iPod nano gekocht, thuis gekomen zie dat het een iPod touch moet zijn(kado)
Product in de tas laten zitten niet uit verpakking geweest, zondag 3 dg later terug
Baliemedewerster pakt de iPod aan ,doe het doosje open, haal de beschermlaag eraf loop naar achter, zegt ze moet ik controleren of hij niet gebruikt is( oké snap ik) komt ze terug zegt ze dit kunnen wij niet terug nemen want het is een data product.
Ik zeg waarom haal je dan de beschermlaag eraf en ga je kijken of hij niet gebruikt is, zegt ze dat zijn de algemene voorwaarden.
Ik vind dat hele slechte service van de media markt Breda.
Baliemedewerster was nog beledigd dat ik de iPod met beschermlaag in het doosje terug wilde hebben.
Mevrouw gaf hem eerst zo terug zonder beschermlaag en iPod uit het doosje.
Laat het dan in het doosje zitten als je met zo,n antwoord komt.
Ruilen geen probleem gaat voor de mediamarkt op!

Omruilen met bijbetaling voor iPod touch

Media Markt
    Geachte mevrouw Kerremans,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht zojuist doorgenomen met meneer Oosterhout, afdelingsleider service bij Media Markt Breda.Meneer Oosterhout neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op voor een terugkoppeling op uw klacht.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    Carina
    Mediamarkt heeft andere dag terug gebeld en probleem opgelost
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kerremans, Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    Carina
    Gelijk de volgende dag gebeld, en me geld terug gekregen, omdat de iPod touch niet voorradig was.
    Waarom kan dit niet gelijk.
    Maar ik ben blij dat het zo opgelost is.

Carina

Ook een klacht indienen over Media Markt?