Opgelost door Media Markt: Omruilen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14367
Gebruiker
Carina
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Donderdag iPod nano gekocht, thuis gekomen zie dat het een iPod touch moet zijn(kado)
Product in de tas laten zitten niet uit verpakking geweest, zondag 3 dg later terug
Baliemedewerster pakt de iPod aan ,doe het doosje open, haal de beschermlaag eraf loop naar achter, zegt ze moet ik controleren of hij niet gebruikt is( oké snap ik) komt ze terug zegt ze dit kunnen wij niet terug nemen want het is een data product.
Ik zeg waarom haal je dan de beschermlaag eraf en ga je kijken of hij niet gebruikt is, zegt ze dat zijn de algemene voorwaarden.
Ik vind dat hele slechte service van de media markt Breda.
Baliemedewerster was nog beledigd dat ik de iPod met beschermlaag in het doosje terug wilde hebben.
Mevrouw gaf hem eerst zo terug zonder beschermlaag en iPod uit het doosje.
Laat het dan in het doosje zitten als je met zo,n antwoord komt.
Ruilen geen probleem gaat voor de mediamarkt op!

De oplossing

Omruilen met bijbetaling voor iPod touch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Kerremans,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht zojuist doorgenomen met meneer Oosterhout, afdelingsleider service bij Media Markt Breda.Meneer Oosterhout neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op voor een terugkoppeling op uw klacht.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Carina
    Datum
    Mediamarkt heeft andere dag terug gebeld en probleem opgelost
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Kerremans, Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  4. Auteur
    Carina
    Datum
    Gelijk de volgende dag gebeld, en me geld terug gekregen, omdat de iPod touch niet voorradig was.
    Waarom kan dit niet gelijk.
    Maar ik ben blij dat het zo opgelost is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen