Opgelost door Media Markt: Omruiling met bijbetaling

Kup

Wij hebben afgelopen jaar 4 keer een reparatie voor het zelfde defect aan onze droger gehad. Volgens de monteur hetzelfde euvel en klaarblijkelijk onoplosbaar. Voor uw extra informatie: de droger werd hierbij levensgevaarlijk heet (aan de buitenzijde) en rook naar brand. Nu blijkt dat wij € 175 moeten betalen. De reden van de bijbetaling is dat wij over de garantie periode heen zitten Dit steekt ons enorm, aangezien het probleem en de eerste reparaties reeds ontstaan / gedaan zijn ruim vóór het verlopen van de garantieperiode en doordat wij akkoord zijn gegaan met het nog steeds 'maar weer te proberen' nu over de garantie heen zijn gekomen.Het feit dat de duurdere droger dan binnen twee jaar gebreken vertoont die met enig rekken en oplappen geresulteerd hebben in een total-loss ná de garantieperiode is iets wat kan voorkomen. Echter dat er dan een beslissing komt dat we, omdat er zo lang opgelapt is en garantie verstreken is, nogmaals moeten bijbetalen is voor ons onacceptabel.

We zijn tevreden over het product, als het werkt werkt het goed. Graag hetzelfde product maar dan werkend en veilig.

Wij hebben op aanraden van de verkoopadviseur van Mediamarkt een duurdere droger maar mét warmtepomp gekocht omdat het zuinigere verbruik zichzelf na ca. 3 jaar zou terug verdienen. Het feit dat de duurdere droger dan binnen twee jaar gebreken vertoont die met enig rekken en oplappen geresulteerd hebben in een total-loss ná de garantieperiode is iets wat kan voorkomen. Echter dat er dan een beslissing komt dat we, omdat er zo lang opgelapt is en garantie verstreken is, nogmaals moeten bijbetalen is voor ons onacceptabel.

Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw droger niet naar behoren functioneert, ondanks uitgevoerde reparaties. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik u gebeld en deze met u doorgenomen. Zoals aangegeven heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord met het verzoek contact met u op te nemen en de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Noord uw klacht naar behoren afhandelt. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Kup
    Bedankt voor de snelle (re)aktie heer Pakvis, wij gaan er vanuit dat het probleem nu uit de wereld geholpen zal worden. Ik houd u op de hoogte.
    Media Markt
    Geachte heer, Bedankt voor uw reactie. Media Markt Amsterdam Noord heeft aangegeven dat er een oplossing is gevonden voor uw klacht.Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Kup
    Probleem is opgelost door Indesit. Ik heb een nieuwe droger gekregen (zonder nieuwe garantie termijn , dat dan weer wel). Dank voor bemiddeling heer Pakvis.

Kup

Ook een klacht indienen over Media Markt?