Klacht Media Markt: Onacceptabele "Service"!!

Alrac

In november hebben we een WII U aangeschaft, deze ging na 5 weken kapot. Dat het apparaat opgestuurd moest worden voor reparatie snap ik, niet dat het zo lang moet duren. Na een tijdje bericht gekregen dat de WII klaar was. Vol goede moed naar huis, kinderen helemaal happy......maar hij was helemaal niet gerepareerd....Volgens mediamarkt "kwam dit weleens voor". Weer opgestuurd, weer een paar weken zonder WII. Na de tweede reparatie probleem NOG NIET OPGELOST!!! De enige optie die MM kan aanbieden is om weer het apparaat op te sturen, dus weer een paar weken kwijt. NIET ACCEPTABEL!! Wat een waardeloze service..De volgende tekst komt van de site van mm:

Mijn artikel vertoont na de reparatie hetzelfde defect. Wij zouden het artikel graag opnieuw ter reparatie innemen. Wij gaan ervan uit dat het defect daarna verholpen zal zijn. Als dat niet lukt, zullen wij je een nieuw, gelijkwaardig artikel aanbieden. Je kunt het artikel ter reparatie aanbieden in een van onze winkels. Dit mag ook wanneer het artikel online is aangeschaft.

NIEUWE WII

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw Wii U defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken hebben wij contact opgenomen met Media Markt Ede om na te gaan wat er precies is gebeurd. Tot op heden is de Wii U een maal opgestuurd naar het geautoriseerde service centrum. Hier is de Wii U omgeruild voor een nieuwe exemplaar. Dat het nieuwe exemplaar ook defect is vinden wij uiteraard zeer vervelend. Wij willen dan ook graag het apparaat nogmaals voor u opsturen naar het geautoriseerde service centrum. Helaas kunnen we niet de Wii U direct voor u omruilen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Alrac
    Zoals inderdaad telefonisch is besproken is mijn klacht niet opgelost. U geeft aan dat mijn WII 1 keer is opgestuurd, ik heb echter mijn WII 2 keer ter reparatie aangeboden. Dat het product de eerste keer niet opgestuurd is naar uw reparatieafdeling is niet mijn probleem. Sterker nog, het feit dat ik hierover ben voorgelogen is een zeer zorgelijke zaak voor een bedrijf als mediamarkt. Ook geeft u aan dat ik een nieuw exemplaar heb ontvangen. Hier klopt helemaal niets van. Ik heb een product ter reparatie aangeboden wat onbeschadigd was. Het exemplaar wat ik terug heb gekregen heeft als status: "slijtage". Het zijn leugens die u verkondigt. U blijft zich verschuilen achter regels die alleen maar in het belang zijn van mediamarkt ipv de consument. U vergeet hierbij blijkbaar dat de consument degene is waar u als bedrijf afhankelijk van bent. Het is lastig opboksen tegen een groot concern als mediamarkt maar ik ben van mening dat als u op deze manier met alle klachten omgaat er steeds minder consumenten naar uw winkels zullen komen. U blijft aangeven dat u de "situatie vervelend vind"maar komt niet met een passende oplossing. U wilt dat ik mijn WII voor de derde keer ga opsturen om ter reparatie aan te bieden, dat stadium zijn we al voorbij, ik heb hem namelijk al twee keer ter reparatie aangeboden....De enige oplossing in dit geval is het verstrekken van een nieuw, werkend apparaat, dan toont u respect voor uw klanten, dat is service. Dat woord kent u als bedrijf, echter de betekenis is voor uw bedrijf ver te zoeken.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

U geeft aan dat het product dat u nieuw heeft ontvangen de status slijtage heeft, dit ging echter over het product dat is opgestuurd. Uw Wii U is bij het door Nintendo geautoriseerde service centrum omgeruild voor een nieuw exemplaar. Normaliter is het probleem daarmee verholpen, echter indien dit niet het geval is willen wij de Wii U uiteraard nogmaals opsturen voor een controle bij Nintendo. U geeft aan dit niet te willen, helaas kunnen wij in dat geval niets voor u betekenen. Indien u hem alsnog op wenst te sturen bent u uiteraard van harte welkom bij Media Markt Ede.

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

GEEN!!

Ook een klacht indienen over Media Markt?