Klacht Media Markt: Onbehoorlijk behandeld

Ramen zemen

Zaterdag 18.00 uur bij mediamarkt Rdam black en Decker raamwisser gekocht. opgeladen tot zondagmiddag 15.00. aan de slag met de ramen. De wisser stopte na een kwart raam. Uit elkaar laten drogen, na twee uur werkte het. Maandag geprobeerd. uitvallen. weer losgemaakt. een druppel bij de accu. . Laten drogen, deed het weer het lijkt onwillekeurig met een volle accu te stoppen. Naar de mediamarkt met het verhaal en mijn vraag tot omruiling van eenzelfde, maar goedwerkende. . De verkoopster zei 'ik ga testen of hij echt kapot is. ' , verdween zij . Weer terug vertelde zij dat het goed werkt. Op mijn tegenwerpingen , dat dit toch echt een ondeugdelijk product is en ik een goedwerkende wil. Pakte zij geagiteerd mijn apparaat en bracht het bij de servicebalie waar ik het op moest halen. De chef gezocht. Heel onbehoorlijk behandeld. Wilde zijn naam niet geven en herhaalde doorlopend, dat zijn collega het had getest en het goed was. Ik voelde mij als een liegende kleuter behandeld.

Eenzelfde apparaat, dat niet onwillekeurig stopt en niet lekt.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw raamwisser niet naar behoren werkt. Wij hebben u telefonisch gesproken maar zijn eerder helaas niet tot een oplossing gekomen. Omdat het telefoongesprek niet op een goede manier beëindigd werd heb ik nogmaals contact opgenomen met Media Markt Rotterdam Alexandrium. Inmiddels hebben wij een oplossing voor u, graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de oplossing te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Ramen zemen
    zoals tijdens de twee telefoongesprekken gisteren aangegeven , is de enige juiste oplossing: het leveren van een goed werkend black en Decker raamwisser. Niet zoals u voorstelde ,weer naar de mediamarkt gaan en weer als een schoolkind, vernederend behandeld, te moeten wachten tot het personeel vind, dat het apparaat goed werkt. Na 1 1/2 dag bezit, heb ik voldoende aannemelijk gemaakt, dat een ondeugdelijk apparaat is geleverd.
    Ik ben vandaag tussen 4 en 5 uur tel. bereikbaar.

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij nogmaals contact opgenomen met Media Markt Rotterdam Alexandrium. Deze hebben aangegeven dat u het product retour kunt brengen. Momenteel is deze niet op voorraad dus omruilen is helaas geen optie. Zodra u het product retour brengt ontvangt u uw aankoopbedrag retour.

Wij vernemen graag over de afhandeling.

Ramen zemen
    Het tel. mediamarkt Nl. verheugde mij zonder problemen bij de servicebalie MMA terugbrengen zonder testen en mijn geld terug. De servicebaliemedewerkers volledig op de hoogte. Vanmorgen koude douche. een onbeschofte, verbaal aanvallende wantrouwende houding van de medewerker, die ik daar niet eerder gezien heb. Met mijn telefoon moest ikbewijzen, dat ik de waarheid sprak. De comp. weigerde hij te gebruiken. Mijn tong bijna afgebeten. Zelfde medewerker ? Een drama voor een paar euro.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het retourneren niet vlekkeloos is verlopen. Zoals telefonisch besproken zullen wij dit bespreken met Media Markt Rotterdam Alexandrium. Betreffende het apparaat, deze is retour genomen en u heeft inmiddels een goed werkend apparaat.

Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee op een positieve manier afgehandeld is.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?