Opgelost door Media Markt: Onbeschoft behandeld door medewerker(s)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142435
Gebruiker
Penol
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat ik een Xbox one aanbieding had besteld uit de folder, bleek deze niet meer voorradig te zijn in de winkel aan het Sontplein te Groningen. De Xbox gereserveerd en ik zou gebeld worden als de Xbox weer voorradig was. Na geen gehoor van de winkel, zelf maar gebeld. 30 minuten in de wacht, geen gehoor. Na 10 minuten weer bellen, en ja hoor een medewerker, oh ik was met pauze daarom werd misschien de tel. Niet opgenomen was zijn antwoord. Na mijn vraag of de Xbox er al was, kreeg ik te horen dat ik niet moet bellen, als hij er is bellen wij wel. Na 2 dagen maar weer es bellen.... Geen gehoor. In de auto stappen naar het Sontplein . En wederom de mededeling, niet steeds vragen, u wordt vanzelf gebeld! Na 1 week de Xbox aanbieding bij de mediamarkt aan de westerhaven in Groningen gekocht. Super behandeld, dit personeel doet alles voor je top. En nu belt de onbeschofte medewerker van Sontplein boos, begint mijn vrouw uit te schelden dat ze geen telefoniste is. 0,0 respect


De oplossing

Excuses van dit onbeschofte bedrijf aan het Sontplein zou gepast zijn.
Deze mensen behandelen klanten als stront...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft overhouden aan uw contact met Media Markt. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Groningen Sontplein heeft de klacht met u besproken en aangegeven deze kwestie intern op te pakken.

    Graag zien wij uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Penol
    Datum
    Klacht serieus genomen door mediamarkt
    Samen tot een goede oplossing gekomen.

    Netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Penol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen