Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Onbeschoft behandeld door medewerker(s)
Details
De klacht
Nadat ik een Xbox one aanbieding had besteld uit de folder, bleek deze niet meer voorradig te zijn in de winkel aan het Sontplein te Groningen. De Xbox gereserveerd en ik zou gebeld worden als de Xbox weer voorradig was. Na geen gehoor van de winkel, zelf maar gebeld. 30 minuten in de wacht, geen gehoor. Na 10 minuten weer bellen, en ja hoor een medewerker, oh ik was met pauze daarom werd misschien de tel. Niet opgenomen was zijn antwoord. Na mijn vraag of de Xbox er al was, kreeg ik te horen dat ik niet moet bellen, als hij er is bellen wij wel. Na 2 dagen maar weer es bellen.... Geen gehoor. In de auto stappen naar het Sontplein . En wederom de mededeling, niet steeds vragen, u wordt vanzelf gebeld! Na 1 week de Xbox aanbieding bij de mediamarkt aan de westerhaven in Groningen gekocht. Super behandeld, dit personeel doet alles voor je top. En nu belt de onbeschofte medewerker van Sontplein boos, begint mijn vrouw uit te schelden dat ze geen telefoniste is. 0,0 respectDe oplossing
Excuses van dit onbeschofte bedrijf aan het Sontplein zou gepast zijn.Deze mensen behandelen klanten als stront...
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.