Klacht Media Markt: Onbeschoft behandeld.

Eline

Vandaag ben ik met een nog geen 1 maand oude laptop terug gegaan naar de mediamarkt in Amersfoort. Er zit een lichtvlek in mijn scherm, en dit terwijl er niks gebeurt is met de laptop. Hij is pas 3 weken na aankoop gebruikt. De jongen die mij hielp bij de klantenservice was bot, en kwam over alsof hij er niet echt moeite voor wilde doen. Hij moet hem blijkbaar opsturen voor reparatie maar dan ben ik hem erg lang kwijt. Ik verhuis eind juli naar het buitenland en ik heb hem nu nog nodig voor examens. Hij was erg brutaal en zei tegen me: Tja, dat is niet mijn probleem. Als ik hem binnen 2 weken na aankoop gewoon retour had gedaan, was er totaal geen probleem geweest. Maar nu kunnen ze echt helemaal niks voor me doen behalve opsturen. Ik ben het hier totaal niet mee eens. Ik wil de laptop omruilen voor een nieuwe, of mijn geld terug! En wat mij betreft mag die jongen zijn baan wel kwijt raken, totaal niet klantvriendelijk!

Ik wil deze laptop omruilen voor een andere, maar wel hetzelfde model. Of ik wil mijn geld terug zodat ik een andere kan kopen. Ik ga niet akkoord met de manier waarop ik behandeld ben.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneert.

Media Markt Amersfoort heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Vincent Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?