Klacht Media Markt: onbeschofte behandeling

Klachtnummer
# 133940
Gebruiker
Scoore
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb afgelopen donderdag na 24 dagen eindelijk mijn PS4 spelcomputer terug gekregen, hij spuugde de disk uit en gaf een ratelend geluid en daarbij laadde de controller niet meer op.
Bij thuiskomst bleek ik wel een nieuw console terug gekregen te hebben maar de controller laadde weer niet op, hij bleek ook niet te zijn opgestuurd naar Sony.
Vandaag zaterdag 17/10 terug gegaan, kreeg als antwoord dan moet hij hem weer moest opsturen, maar dat accepteerde ik niet vroeg om een chef daar begon hij niet aan dat mocht niet, waarop hij zei volgende klant.
Uitermate onbeschofte behandeling van mediamarkt, laat men daar dus niet meer praten over service.

De oplossing

Naar dat bleek dat men de accessoires van de PS4 in Nieuwegein had achter gelaten en niet hadden meegestuurd naar Sony was mijn oplossing geweest om naar 24 dagen wachten van de klant een nieuwe controller te geven.
Dat had ik ook verwacht maar helaas je zoekt het maar uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw controller niet naar behoren functioneerde.

    Media Markt Nieuwegein heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Media Markt Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen