Klacht Media Markt: Onbetrouwbaar bedrijf

content Niet opgelost
Mister_g31

We hebben een koelkast gekocht bij de filiaal in Arena aar 1 week voor kerst en de koelkast zelf was niet in voorraad, dus het moest besteld worden. We hadden door gegeven dat omdat we naar vakantie zouden gaan dat er was geen haast om dit in de dagen van kerst te doen. Toch werd ik, s'ochtend een dag voor vakantie, gebeld door een koerier die me verteld dat het kast kond gewoon geleverd dezelfde dag, begint middag.
Ik heb de koerier gezegd dat het was moeilijke voor mij om thuis te zijn voor de hele "tijdstijd" waarin hij had moeten de kast leveren....de koerier door praatjes dwongen me om de kast te ontvangen dezelfde dag, en voegt hij toe dat hij zoude ons als eerste klant zetten voor het leveren....
Nou niet alleen was hij niet vroeg thuis bij ons...maar hij kwam allemaal niet aan binnen de vermeld "tijdstip", jullie kunnen wel begrijpen dat ik de oude koelkast moest stopzetten 4 uren voordat de bestelling van de nieuwe was geleverd, dus alle bevroren voed was te weggooien, zonder te praten over het feit dat ik moest anderhalf uur laat naar werk, vanwege de "bemoei ik me niet van je lan en afspraak, chauffeur".
Mediamarkt is geen betrouwbaar winkel meer, net als andere grote bedrijven, het gaat alleen over geld verdienen en geen aandacht aan voor de klanten en de kwaliteit van de producten.

P.s., Toen ik, met mijn voed op de grond en alvast bang om te laat te komen op werk, belde de klantenservice eerste en dan de winkel zelf om 17:15, waren natuurlijke allebei kantoren alvast gesloten en moest ik een voicemail inspreken om VRIJDAG 22 December!!!

.....Gewoon in de nieuwe jaar de afspraak maken en TENMINSTE op tijd afleveren mijn bestelling...

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet op de gewenste dag geleverd kon worden. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht of uw koelkast inmiddels bij u is geleverd?

In afwachting van uw reactie.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Beste meneer,

Nog niet geleverd....ben ik gister terug van vakantie en vandaag de winkel gebeld, die zegt dat ik nog een paar dagen moet wachten om mijn ALVAST BETAALD koelkast te krijgen. Ah, natuurlijk ik kan ook niet een bepaalde tijd hebben om wanneer deze donderdag wordt geleverd.
    Jullie zijn niet meer een goede winkel, lijk me....jammer, ik zal mijn geld ergens anders brengen vanaf nu.

Mister_g31
Niks, ze kunnen hun werk niet doen...ik moest mijn geld terug gaan ophalen

Ook een klacht indienen over Media Markt?