Klacht Media Markt: onderdelen verwisseld bij reparatie, slechte klanten service.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 259349
Gebruiker
Fam. Giesbers
Datum
6 reacties

Details

De klacht


Een friteuse ter reparatie gebracht. Toen ik hem weer ging ophalen zat er een andere "vies" mandje in dan ik had gebracht. Er werd geen aandacht besteed aan een oplossing. Er werd zelf erg brutaal gezegd dat we er maar fatsoenlijk mee om moesten gaan. Naar de manager gevraagd, maar ook die dacht niet in oplossingen. Het is zeker niet het mandje dat wij ingeleverd hebben.

De oplossing

Nieuw mandje en personeel een opvoed cursus "klantenservice" geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij een van onze vestigingen. Om uw klacht in behandeling te nemen vernemen wij graag van u bij welke MediaMarkt vestiging u bent geweest. Verder vernemen wij graag een referentie van de reparatie welke heeft plaats gevonden.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Fam. Giesbers
    Datum

    Hallo,
    Bedankt voor uw reactie.
    Het was Mediamarkt in Heerlen.
    Referentie #: HL20443123
    Het betreft de reparatie van de airfryer nr. HD9240-90 (Philips)
    M.V.G.
    Fam. Giesbers
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben de reparatie bekeken en zien daarin ook de foto's van de friteuse op het moment dat u deze heeft ingeleverd. Op deze foto is te zien dat het mandje al vies was bij het moment van inleveren. Tijdens de reparatie worden alle artikelen zeer nauwkeurig behandeld en het is dus ook vrijwel onmogelijk dat er een ander mandje in zit zodra hij wordt terug gestuurd. Gezien deze twee zaken kunnen wij concluderen dat er geen ander mandje in heeft gezeten dan waarmee u de friteuse heeft ingeleverd.

    Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Fam. Giesbers
    Datum

    Uw constatering is niet correct.
    Een mandje bij een airfryer wordt normaliter niet vies.
    De binnenkant is schoon en dat was hetzelfde met het mandje.
    We hebben destijds extra een airfryer gekocht omdat we glutenvrij moeten eten wegens een allergie, we gebruiken dus ook geen olie.
    Mag u mij uitleggen hoe zo'n mandje dan vies kan worden?
    Graag ontvang ik van u de betreffende foto's waar u over spreekt.

    m.v.g.
    Fam. Giesbers
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben de foto bijgevoegd, op de foto is te zien dat het mandje al vies is. Hoe dit mandje vies kan worden daar kan ik u helaas geen uitleg over geven. Wel is hiermee te zeggen dat het mandje al vies was bij het inleveren en u dus geen ander mandje heeft ontvangen na herstel.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    Fam. Giesbers
    Datum
    Wij hebben helaas geen foto's genomen voor dat we hem ter reparatie brachten. We moeten dan maar aannemen dat hetgeen jullie sturen correct is.
    Ik kan helaas geen bewijs leveren van de status voor de reparatie.
    We laten het hierbij zitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fam. Giesbers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing. We kunnen geen bewijs van de status voor de reparatie aanleveren en laten het daarom hierbij zoals het is. Klantenservice mag zeker aan gewerkt worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen